Jenny Gustafsson

Direktlänk till inlägg 5 december 2010

Mys dag med familjen !

Av Jenny - 5 december 2010 10:29

Hej på er !

Idag är man lite seg.

Det var en underbar dag igår.

Det mesta blev som jag hade tänkt.

Men även en bra dag ska det väl hända något oförutsätt :-)

Middagen slutade med att David fick rensa avloppet i köket.

Och jisses va stolt han va när han lyckades fixa det :-)

Efter barnen hade lagt sig så myste vi ner oss i soffan och kollade på min nya film som äntligen kommit.

Eclipse !!!!

Ikväll ska vi kolla på den andra nya filmen.

P.S I love you.

Det var väldigt skönt att sitta i soffan medans diskmaskinen gjorde jobbet istället för att man kanske hade blivit ståendes i köket för att handdiska någon timma.

Nu sitter jag med en kopp kaffe och tittar ut genom fönstret där snön singlar ner.

Rogivande.

Maja kollar på Emil unge som hon kallar honom och David och Emil spelar ps2 för ovanlighetensskull :-)

Men lugnt och skönt är det i alla fall.

Fördelen med att ha gäster är att det förhoppningsvis blir rester över :-)

Det blev det igår.

Så lunchen idag består av Cowboysoppan från igår och eftermiddagsfikat består av hemmalagad dajmglasstårta på en nöttbotten.

Ibland får man lyxa till det även om det är söndag.

Speciellt om man ska ta nya tag ang viktnedgången i morgon.

Vi har bara en sak som vi har bestämt att vi ska göra idag.

Vi ska plocka ner "duken" på studsmattan.

Och det kan bli en utmaning i sig :-)

 

Hoppas ni får en bra dag !

Ska försöka sätta upp lite bilder ikväll från gårdagen.

 

Kramar Jenny

 
 
Ingen bild

ingela hjelm

5 december 2010 11:36

Visst är det skönt att bara kunna gå och mysa. Jag tror att det blir pyamasen hela dagen idag:)
har precis tänt i kaminen och alla sover (det är så med tonåringar , dom vaknar aldrig) och Thomas han verkar inte heller vilja gå upp. Ska röja lite i källaren efter rörläggaren som bytte vår varmvattenberedare och göra något gott till middag ikväll. Det är väl det. Har laddad ner en film Bröderna Karlsson som jag vill se i em. Vi ses imorgon . ps jag jobbar bara en vecka till sen är jag ledig till den 10 jan, om du vil veta:):) ds

Jenny

5 december 2010 16:53

Ha ha ha Ingela !
Synd att det sista i din text föll bort :-)
Du är värd en lång ledighet !
Hoppas du fick din lugna dag.
Vi ses i mån !
Kramar Jenny

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 31 december 2014 08:32

God morgon fining! Årets sista dag har precis startat. Har gått upp lite extra tidigt för att hinna med egenträning, pt-kund m.m innan firandet kan börja. Jag har inte hunnit blogga så mycket den sista tiden och det beror på att jag haft en mas...

Av Jenny - 21 december 2014 16:18

Hej fining! Hur har din helg varit?   Ifredags var jag på julbord med jobbet. God mat och trevligt sällskap. Länge sedan jag skrattade sååå mycket :-) Var hemma vid halv ett och stupade direkt i sängen. I går tog vi det ganska lugnt. ...

Av Jenny - 14 december 2014 15:37

Hej fining! Igår var det fullt ös. Först hade vi en lååång lussefrukost hela familjen. Och enligt tradition så ska det vara varm choklad med grädde :-) Sen hade jag ett pass med pt-kund på gymmet och lite egenträning. Hem och packa en väska...

Av Jenny - 12 december 2014 16:22

  Hej fining! Då är det fredag igen och vi har en lång helg framför oss. Ikväll är det jag och barnen som har fredagsmys medans David får jobba.   Idag startade jag dagen med att nå ett stort delmål på vågen. NU har jag bara två kg kvar...

Av Jenny - 6 december 2014 20:19

Hej fining! Det har gått lite mer än en vecka sen jag skrev sist. Tiden har helt enkelt inte räckt till.... Jag har haft provträningar, egenträning en massa planering som tagit den lilla tiden som blivit över... Och som grädde på moset fick jag e...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards