Jenny Gustafsson

Direktlänk till inlägg 20 februari 2011

Trött, arg, ledsen....

Av Jenny - 20 februari 2011 17:58

Vilken dag !

Har försökt att bli av med alla aggresioner genom att riva ner panelen på huset.

Hoppas att det hjälper snickarna lite på traven.

Fyrhjulingen startar fortfarande inte.

Och gud vad jag lider av att se Ronja i nuläget :-(

Hoppas verkligen att det blir bättre av medicinen som hon får imorgon annars finns det nog inte så mycket att be för.......

Idag var både jag och David med Emil på simmis och trot eller ej , men han simmade en bit för egen maskin :-)

Det syntes på honom efter all beröm från fröknarna att han var väldigt stolt :-)

Nu ska jag snart in i duschen och sen ska jag bara slappa resten av kvällen.

 

Kramar Jenny

 
 
Ingen bild

Viktoria

20 februari 2011 19:08

Vännen, varför är du arg och ledsen?
Trött kan jag ana, ledsen kan jag ana, arg?
Hoppas det känns bättre nu!
Stora kramen till dig

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 31 december 2014 08:32

God morgon fining! Årets sista dag har precis startat. Har gått upp lite extra tidigt för att hinna med egenträning, pt-kund m.m innan firandet kan börja. Jag har inte hunnit blogga så mycket den sista tiden och det beror på att jag haft en mas...

Av Jenny - 21 december 2014 16:18

Hej fining! Hur har din helg varit?   Ifredags var jag på julbord med jobbet. God mat och trevligt sällskap. Länge sedan jag skrattade sååå mycket :-) Var hemma vid halv ett och stupade direkt i sängen. I går tog vi det ganska lugnt. ...

Av Jenny - 14 december 2014 15:37

Hej fining! Igår var det fullt ös. Först hade vi en lååång lussefrukost hela familjen. Och enligt tradition så ska det vara varm choklad med grädde :-) Sen hade jag ett pass med pt-kund på gymmet och lite egenträning. Hem och packa en väska...

Av Jenny - 12 december 2014 16:22

  Hej fining! Då är det fredag igen och vi har en lång helg framför oss. Ikväll är det jag och barnen som har fredagsmys medans David får jobba.   Idag startade jag dagen med att nå ett stort delmål på vågen. NU har jag bara två kg kvar...

Av Jenny - 6 december 2014 20:19

Hej fining! Det har gått lite mer än en vecka sen jag skrev sist. Tiden har helt enkelt inte räckt till.... Jag har haft provträningar, egenträning en massa planering som tagit den lilla tiden som blivit över... Och som grädde på moset fick jag e...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards