Jenny Gustafsson

Alla inlägg under juni 2011

Av Jenny - 30 juni 2011 18:15

Vilken överraskning jag fick en stund efter jag kom hem idag !Emil kom hem !!Sen kom John och Elvin förbi ...Nu vankas det hemmagjord pizza och mys resten av kvällen.Känns så där att vara den ända i detta hemmet som ska upp tidigt imån .Kram Jenny

Av Jenny - 30 juni 2011 08:33

Ja då sitter man på jobbet igen!Jag och min solbränna .Har jag någon gång sagt hur mycket jag tycker om mäklare ?Speciellt våran .Idag gör Maja sin sista dag på dagis innan semestern .Jag är smått avundsjuk då jag har en hel vecka kvar.Och imån kommer min stora kille hem !!!!Kramar i mängder / Jenny

Av Jenny - 29 juni 2011 09:37

Åh va härligt !Kylväskan är full med en massa gott, kaffet är upphällt och Maja gräver sandslott !Bästa förutsättningarna för en toppen tjejdag på stranden .Det gör ju inte saken sämre att vi har varit själva på stranden sen vi kom vid nio och är det fortfarande .Kanske bara är jag som är så galen och åker till stranden innan nio !Skönt ska det bli i alla fall ..... inga måsten på flera timmar :-)Kram Jenny

Av Jenny - 28 juni 2011 12:18

Då var man mätt igen :-)God lax kryddad med gourmetsalt (från delikatessen), potatis och en god sallad med ruccola, babyspenat och fetaost och tomat.God mat tar slut för fort :-)Ikväll blir det premiär av allsång på Skansen .Nog för att allsång på Liseberg kan vara bra, men Skansen är ändå orginalet. Igår var jag ute och sprang en sväng.Det blev bara 5 km , men det kändes som en mil !Alldeles för varmt !!Imorgon laddar jag och Maja för en tjejdag på stranden .Hoppas vädret håller i sig!Kram Jenny

Av Jenny - 27 juni 2011 08:43

Oj oj oj !Nu har det hänt för mycket på kort tid !Midsommaraftonen flöt på som den skulle med kattunge och allt.Midsommardagen började saker och ting gå utför....Upptäckte på morgonen att hela badrummet var fullt med löss !!!Inte mitt favvodjur direkt .Det visade sig efter mycket detektivarbete att det var fågellöss !Det låg en död fågel i ett av ventilrören.Mysigt värre.... speciellt när man ska ha gäster .Resten av den dagen flöt på hur bra som helst.God mat, roliga lekar m.mIgår hade vi lite slappar dag.Emil åkte till sin farmor och farfar och ska vara där hela veckan.Vi tog en promenad med Maja.Imorse fortsatte oturen......Jag körde på ett rådjur !!!!Nu kan väl dagen bara bli bättre ... eller ?Ikväll bli det löpning igen .Kram Jenny

Av Jenny - 24 juni 2011 18:11

Trevlig midsommar på er !

Har haft ett klassiskt midsommarväder :-)

Nu har vi ätit sill lunch hos moster med familj i Stockabäck.

Sen var det vidare till midsommardansen i Rävlanda.

Imorse fick våra barn en midsommarpresent :-)

 

        Sååååå bedårande söt !!!!

Just nu ligger han på min arm och sover som en stock !

 

Andra bilder från dagen.

        Kram Jenny

Av Jenny - 23 juni 2011 08:11

Torsdag och sista arbetsdagen den här veckan .Läste en väderprognos förut och det ser ut som om det ska bli okej väder imån .Ikväll ska det bli den årliga blomsterplockningen.....Mycket blommor behövs till kransar , midsommarstång och buketter.Sen blir det lite städning och mys med barnen.David jobbar ikväll, men det kan jag lätt stå ut med efter som han är ledig resten av helgen.Jag spelade in Maja igår när hon showade hemma efter sommar esten.Tyvärr funkade det inte riktigt när jag skulle lägga ut klippet på bloggen .Obetalbart !!!!Kram Jenny

Av Jenny - 22 juni 2011 17:48

Då var kameran tömd igen !

350 bilder på absolut allt :-)

 

      Två gökar som inte var med och dansade :-)

 

        

 

  Maja vägrade sjunga på sommarfesten, men när hon kom hem var det fullt ös !

 

Nu är årets sommarfest på dagis över.

Det blev ett par droppar regn under sånguppvisningen, men när det var dax för fika så blev det kanonväder :-)

 

Kram Jenny

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards