Jenny Gustafsson

Alla inlägg under oktober 2011

Av Jenny - 31 oktober 2011 19:09

Återigen har jag landat i soffan efter kvällens divese bestyr så som middag, undan plockning och framför allt löpning!Maja och David sover sen en timma tillbax och Emil tittar på film.Känner mig väldigt nöjd efter denna dagen.Gjort mitt bästa på jobbet, ätit bra och klarat 5 kilometers löpning i det gråa höstvädret.Nu har jag verkligen gjort allt för att vågen inte ska visa noll resultat i mån.Ikväll har jag dessutom points över så det kan bli en god macka till " Ensam mamma söker" ikväll :-)Nu kom min stora kille och kröp ner brevid mig i soffan och det betyder att snart börjar halv åtta hos mig.Kramen

Av Jenny - 30 oktober 2011 16:54

Har precis kommit ur duschen efter att ha varit ute och sprungit en runda med Annika.Vilken skillnad det är att springa med någon.Men det blev kanske extra roligt efter som jag fick jaga på henne lite :-)När jag kom innanför dörren så möttes jag av dofterna från Davids långkok i köket.Det värsta är att vara hungrig och behöva lukta på allt det goda i nästan två timmar!Men dagens höjdpunkt måste ändå vara att Emil äntligen lärt sig simma !!Imorse tog vi beslutet att hela familjen skulle åka med till simskolan och till vår stora glädje så börjar han med att simma 5 meter utan problem.Kanske är lite överdrivet , men jag blev tårögd av lycka :-)Äntligen !!!!!!Kramen <3

Av Jenny - 30 oktober 2011 08:20

God morgon sköna söndag :-)När Emil väckte mig imorse tittade jag på klockan och tänkte...åh va skönt att han sov till 8:30 idag.Men sen kollade jag på min telefon och insåg snabbt att klockan bara var 7:30.Tur att telefonen ställde om sig själv :-)Idag står simskolan på schemat.En go promenad hade jag tänkt mig oxå.Annars blir det en lugn dag med familjen vilket ska bli väldigt skönt.Kramen

Av Jenny - 29 oktober 2011 21:04

Har landat isoffan efter att ha varit på kalas hos vårt gudbarn.Jätte god mat blev det som vanligt :-)Faktiskt ganska okej i en viktväktares ögon.Vid åtta tiden åkte jag och Maja hem.Maja sitter invirad i en filt och tittar på film.Själv sitter jag och tittar på "så mycket bättre" och svär över min bil !Vindrutetorkarna har inte funkat alls idag :-(Det är inte alltid kul att köpa ny bil när man råkar få ett måndagsexemplar.Imån blir det simskolan igen !Kramen <3

Av Jenny - 29 oktober 2011 08:41

Härliga lördag :-)Har precis ätit frukost bestående av smoothie , grov macka med keso och kalkon och ett ägg.Nu laddar jag inför en powerwalk med lite kaffe.Ikväll blir det kalas för vårt gudbarn.Ha en bra lördag :-)

Av Jenny - 28 oktober 2011 12:19

Åh underbara fredag :-)Efter en hemsk vecka så hoppas jag på en bra helg med kalas, simskolan och en massa mys med familjen.Hoppas jag får tummen ur och tar mig ut för att träna nåt.Välbehövligt om det inte ska bli noll resultat igen :-)Bara ett par timmar kvar sen bär det av hemåt !Kramen <3

Av Jenny - 27 oktober 2011 12:27

Redan torsdag !Är inne på tredje dagen som jag helst vill stryka ur mitt liv.Tisdag: Ingen barnvakt, Emils glasögon är plockepin, katten rivit ner en lampa.Onsdag: ingen scanning på Willys, tekniker hemma för att fixa telefon data och tv.Vilket gick så där !Började känna av en förkylning. Och slutligen .....datorn havererade!Torsdag: kommer en kilometer med bilen innan jag inser att vindrutetorkarna inte fungerar och får vända hem för att bya bil, datorn på jobbet är segt och Emil ska få nya glasögon!Tur att man är så högavlönad så att jag kan köpa nya glasögon till Emil, en ny dator.Ett litet ljus i mörkret är att felet på bilen går på garanti :-)Ikväll ska jag lägga mig isoffan och förhoppningsvis bara bli ompysslad :-)Kram " Olyckskorpen"

Av Jenny - 25 oktober 2011 20:03

Hemma efter en hysterisk eftermiddag!Åkte för att hämta barnen och sedan vidare mot Viktväktarna, men riktigt så blev det inte.När jag kommer till fritids så får jag ett kuvert i min hand innehållande Emils glasögon.Jippie !!Hämtade Maja på dagis och sen flänga iväg till optikern, för att få beskedet att det kanske inte går att laga glasögonen !Åhhh :-(Sladdade in på parkeringen lagom i tid för att glida upp på vågen för att få ett 0 resultat !!!Hade värdens snällast barn som satt som ljus nästan hela tiden.Fick sjunga Sean banan hela vägen hem från Örby för att hålls barnen vakna vilket jag lyckades med.Kommer in i huset .....18 grader och en krossad lampa !Hmmm inte riktigt min dag eller ???!Nu har jag sjunkt ner i soffan och ska plöja ett par avsnitt av Varuhuset innan sängen kallar.Kram

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards