Jenny Gustafsson

Alla inlägg under november 2011

Av Jenny - 16 november 2011 10:59

Äntligen fungerar bloggen igen !


Idag på morgonen så har vi haft hantverkare/reparatörer på löpande band.

Först kom äntligen en som skulle kolla på värmepumpen.

Det visade sig att när vi fick den för två å sedan så fanns det ingen gas i den, vilket har gjort att den inte kan producera någon värme.

Tacka fasen för att det har varit varmt !

Direkt när han hade åkt så kom det en tekniker från telia.

Nu ska även allt som har med bredbandet att göra fungera utan problem.

Har all otur börjat vända nu tro ???


Sitter och väntar på att mamma ska komma, för hon ska passa barnen medans jag och David ska till Ullared.

Tro jag ska köpa en årsförbrukning strumpor till Emil, för jag vet verkligen inte hur han bär sig åt.

Vissa veckor slänger jag ett par strumpor om dagen !

Har förhoppningar om att lösa dom flesta julklapparna idag.

Hatar verkligen att vara ute i sista minuten innan jul.

Förra året var jag nästan färdig i början av november :-)

Men efter som vi inte har någon dator, så blir det inte speciellt mycket näthandel iår.


Ha en bra dag !


Kramar

Av Jenny - 13 november 2011 12:03

Viken helg !!Nu sitter vi på centralen och väntar på vår hämtning.Dricker en latte och äter kärleksmums :-)Kanske inte det nyttigste, men gott !Kvällen igår var hur lyckad som helst.Fixade Brolles autograf både till barnen och en till mig själv+en kram :-)Vaknade upp i morse med ett rött och blått lillfinger som jag knappt kan röra....fattar ingenting .Det är bara två saker som jag blev besviken på och det var frukosten imorse och att batteriet på mobilen dog precis innan showen började igår .Ha en bra dag !

Av Jenny - 12 november 2011 07:51

Sitter och äter frukost i min ensamhet efter en god natts sömn.Försöker tassa på tå för att inte väcka David som precis har lagt sig, men givetvis så har katten fått ett av sina galna ryck och springer runt som en tok i hela huset.I går kväll när David hade åkt till jobbet så började jag prova dom kläderna so jag planerat att ha ikväll, men det slutade med att jag öppnade och stängde byrån så många gånger att ena lådan bara föll isär :-)Men tillslut så bestämde jag mig .....Och det bästa av allt var nog att jag kom i dom kläderna som jag hade som mål !!!Nu ska jag äta färdigt och packa ihop det sista innan jag ska åka.Kramen <3

Av Jenny - 11 november 2011 12:27

Idag var det otroligt tungt att lämna barnen.Det är ju en sak om jag får träffa dom på kvällen, men nu får jag inte träffa dom förens söndag eftermiddag.Kommer kännas tomt ikväll och efter David åkt till jobbet kommer jag vara helt ensam.Bara för att jag kan så kommer jag väl inte kunna sova :-)Ser verkligen fram emot morgondagen!Hoppas på någon liten shopping oxå.....Nu blir det fullt ös fram tills jag slutar !Kram <3

Av Jenny - 10 november 2011 12:31

Äntligen torsdag igen!Och hade jag inte varit så tät i näsan så hade jag kunnat känna den underbara doften av helg närma sig.Ikväll ska det packas.Känns faktiskt lite jobbigt att barnen ska iväg mer än en natt vilket inte har hänt mer än en gång.Kommer bli tufft att lämna dom på dagis/fritids imån och veta att jag inte kommer träffa dom på kvällen igen.Så imån blir det fredagsmys med min man innan han ska åka och jobba.Ska köpa lite god ost på delikatessen som jag ska ha både imån kväll och till champagnefrukosten på lördag.Ikväll blir det vitlök och c-vitaminer :-)Kramen

Av Jenny - 9 november 2011 07:26

God morgon på er !Idag är det min lediga onsdag och det är jag väldigt glad för.Har frusit som en tok inatt, så eldning ligger överst på " to do" listan idag.Fattar inte vad som hänt med värmepumpen igen.Igår var det fullt ös Jobbade över en stund och sen körde jag direkt till Viktväktarna för att få ett si sådär resultat.Sen var det raka spåret till Emils skola på föräldramöte.Jag som trodde att lek var för barn, men fröknarna har visst en annan åsikt angående det.Jag hatar föräldramöten där vi föräldrar ska leka !Jag går dit för att få veta vad dom gör och vad barnen kommer att få göra m.mInget trams !Nu ska vi göra oss iordning för att gå till bussen :-)Ha det !

Av Jenny - 8 november 2011 12:22

Usch vad jag hatar att vara förkyld !Jag har snörvlat och frusit konstant sen igår kväll.Vill verkligen inte bli sjuk nu !!!!!!Ikväll är det fullspäckat schema så det blir ingen vila för min del.Först ska jag jobba över lite, sen direkt till Viktväktarna och sen raka spåret ner till skolan för föräldramöte.Hoppas morgondagen blir lugn .Det ska bara planeras lite packning både för mig och barnen.Mina små åker ju redat på fredag .Kommer bli två dygn av längtan, men samtidigt kommer jag ha så himla kul på lördag.Kramen

Av Jenny - 7 november 2011 18:10

Då har snart hela måndagen passerat och jag känner att jag varit effektiv idag.Fått gjort mycket på jobbet, väckt Telia till liv och tagit en go powerwalk i det kyliga höstvädret.Nu blir det soffan för resten av kvällen.Försöker mota en begynnande förkylning......får ABSOLUT INTE bli dålig nu inför den stora helgen som stundar :-)Mys med mannen min innan han påbörjar sin hemska arbetsvecka fylld med en massa nätter.Imån blir det en dag med högt tempo ......Tur att jag är ledig på onsdag :-)Kramen <3

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards