Jenny Gustafsson

Alla inlägg under oktober 2012

Av Jenny - 31 oktober 2012 16:25

Oj vilken båtresa vi har haft !

Efter bara en liten stund så började det gunga ordentigt .

Försökte gå runt på båten , men det resulterade i att man gick som värtsa fyllot.

Den obligatoriska frukosten när an åker till Danmark är givetvis räkmacka :-)

Barnen är väldigt nöjda vilken är huvudsaken.

Efter att ha badat ett par timmar så sitter vi nu på rummet och varvar ner innan vi ska gå och äta middag.

Barnen spelar wii för fulla muggar, och med barnen menar jag David och Emil :-)

Hur som helst är det underbart att vara lite ledig.

Ha det så gott !

 

Kramen <3

 

:-)

Av Jenny - 31 oktober 2012 08:47

.

Av Jenny - 31 oktober 2012 08:35

Av Jenny - 31 oktober 2012 08:03

Sitter och väntar på mamma och Sanna på terminalen.
Stämningen är på topp :-)

Av Jenny - 30 oktober 2012 21:23

Åh vilket underbart roligt pass jag har varit på !!
Det var inte sista gången jag gick på box.
Sen om jag inte kommer att kunna gå imån......det får det vara värt :-)
Men nu är väskan packad och jag har bänkat mig framför tvn en stund för att kolla på "småstads drottningar" innan kudden kallar .

Kramen

Av Jenny - 30 oktober 2012 06:12

Har sovit som en stock inatt !
Vaknat en gång pga att ryggen hade låst sig .
Idag är det tisdag/fredag för min del .
Det ska bli så skönt att vara ledig lite.
Och som om jag inte hade nog med packning och annat fix så har jag bokat in mig på ett box pass :-)
Kanske är lite sent att köra ett ryck för bikiniformen :-)

Kollade på ensam mamma söker igår och var upprörd redan efter 10 minuter när fel person skickades hem !!!!

Kramen

Av Jenny - 29 oktober 2012 21:00

Oj vilken kväll !
Först filmmys med barnen, sen lämna barnen hos svärföräldrarna för att jag skulle kunna gå på mitt livs första zumbapass.
Det gick väl ganska bra.....det bränner något i vaderna, men annars känner jag inget.
Om jag har tur blir det boxning imån :-)
Ny har jag fått barnen i säng.
Jag och Molle har parkerat oss i soffan i väntan på ensam mamma söker.
Imån är det veckans sista arbetsdag:-)
Kramen

Av Jenny - 29 oktober 2012 06:08

God morgon världen !
Måndag, första dagen av två arbetsdagar.
Ska bli skönt med lite ledighet :-)

Ikväll ska jag på mitt första zumbapass och det kan ju bli en utmaning eftersom jag är stel som en pinne i höfterna :-)
Detta blir den ända träningen den här veckan , sen är det träningsupprhåll.

Igår skippade jag spinningen för en härlig joggingrunda med Maja i det fina höstvädret.

Kramen

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards