Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 3 november 2011

Av Jenny - 3 november 2011 12:29

Då är man mätt igen .Är så seg idag.Imorse var jag på massage och efter det kände jag mig som ett ursketet äpplamos :-)Och i kombination med en natt med dålig sömn pga Molle så blir man ganska seg.Molle har snart varit borta i ett dygn :-(Hoppas verkligen att hon dyker upp snart.Idag skulle Emil bli hämtad av farfar på fritids, för dom skulle hitta på nåt.Och till min stora glädje så fick jag äntligen sällskap av min pärla till jobbet idag :-)Tur att det gick på garantin, för jag kan tä ka mig vad det hade kostat annars.Som jag sagt innan så jobbar David nätter måndag till fredag den här veckan.Men torsdag och fredag är det halva nätter som gäller vilket betyder att vi möts i dörren när jag kommer hem :-(Tur att det snart är helg så vi kan träffas under normala omständigheter.Kramen

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards