Jenny Gustafsson

Alla inlägg under september 2012

Av Jenny - 30 september 2012 08:37

Hoppas bilden kommer med, för detta var inte igår !

Av Jenny - 30 september 2012 08:33

Har precis vaknat upp i ett rum där tiden stått stilla LÄNGE.
Skottskrutig heltäckningsmatta för att bara nämna nåt :-)
I går kväll tittade vi på gamla kort och hittade en hel del.
Det blev mycket minnen på en gång.
Kramen

Av Jenny - 29 september 2012 17:17

Efter att ha avverkat snart 50 mil så börjar jag bli ganska seg i bollen :-)
Det gråa och regniga vädret har efter hand bytts ut mot sol.
Nu är vi på väg tillbax till Filipstad ifrån vålberg, där vi hälsat på c-gs moster ätit sju sorters kakor och tårta .
Snacka om att det blir hårdträning nästa vecka :-)
Kramen

Av Jenny - 29 september 2012 06:55

Det kändes inte helt okej att gå upp 06:15 på en lördag !
Men någon gång ska men göra det oxå.
Nu blir det frukost, en skvätt kaffe och sen drar vi .
Hoppas ni får en bra lördag !
Själv har jag ca 50 mil att beta av....
Så hej då civilisationen , vi ses imån igen :-)
Kramen

Av Jenny - 28 september 2012 15:25

Snart dax att dra sig hemmåt för lite fredagsmys.
I den perfekta världen så ska huset vara skinande rent, barnen vara hela, rena ,glada.
En kram av min älskade man och givetvis så ska fredagsdrinken vara upphälld :-)
Eller ?????
Hur många av oss lever i den perfekta världen ?
Trevlig helg allihopa och ta väl hand om er <3
Kramen

Av Jenny - 28 september 2012 06:21

Fredag igen !
Sista dagen på arbetsveckan.
Underbart !
Nu är dagens frukost och lunch nerpackad och snart drar jag till jobbet.
Efter som jag var dubbelt portad från tvn igår så passade jag på att gå och lägga mig extra tidigt.
Fattar inte hur det kan vara så taskig planering att man sänder två matcher samtidigt :-)
Hoppas ni får en fin fredag !
Kramen

Av Jenny - 27 september 2012 18:49

Starten på den här dagen var så där måste jag säga.
Lunch tid ännu värre då vi tog avsked av tre kollegor på jobbet.
Eftermiddagen blev lite bättre och nu känns det okej efter en löparrunda med Maja och lite styrka på det.
Nu blir det lax och blomkålsmos.
Är riktigt stolt över mig själv idag då jag har tackat nej till två av mina favoriter.
Först smörgåstårta och sen marängtårta !!!!!
Inte likt mig , men jag lyckades :-)
Imån är det fredag och jobb, fredagsmys och packning:-)
Kramen

Av Jenny - 26 september 2012 20:37

Mitt i den här häktiska dagen så var jag tvungen att stanna upp ett par sekunder.
När vi var i badhuset sa David plötsligt "va du har smalnat av ".
Oj va det den bekräftelsen värmde !!

För en stund sedan fick jag hem en glad och uppspelt son från fotbollsavslutningen.
Han hade fått medalj och autograf av Tobias Hysén !!

Men ny är det bara jag, ett glas vin och några rutor mörk choklad med havs salt .
Kramen

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards