Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 21 september 2011

Av Jenny - 21 september 2011 12:58

Jag är verkligen inte den som slaviskt läser hororskop för jag tycker sällan att dom stämmer.

Men detta kändes annorlunda.....

 

"En härlig, innovativ höst väntar dig.

Våga ta för dig, möjligheter till utveckling, glädje och självförverkligande erbjuds.

Det är upp till dig att aktivera lyckan, välja och ta för dig så att din perfekta version av verkligheten kan förverkligas."

 

JOBB: "Ditt smarta stabila väsen gör dig till klippan som hela företaget förlitar sig på.

Din lojalitet gör att du kan stanna för länge på samma arbetsplats.

Nu vidgas ditt sinne och Jupiter ger dig nya impulser,

Använd hösten till att tänka igenom vilket som är det perfekta steget att ta i kariären.

Vid årsskiftet är det dags att genomföra planen."

 

RELATION: " Ser är kanske inte den mjukaste, klassiskt kvinnliga versionen av dig själv du visar upp nu i höst.

Det är snarare att vara en mansslukande, passionerad amason som vet vem och vad hon vill ha.

Oanade möjligheter till härliga upplevelser och intressanta möten med människor väntar."

 

HÄLSA: " Positivt ger planeten Mars en rejäl energiskjuts.

Du är tuffare än tåget nu och tycks orka vad som helst fysiskt.

Som en biverkning kan energin alstra stress, ilska och frustration.

Dessvärre indikerar horoskopet att du får lite mer än din beskärda del av den varan i höst.

Jogga eller ängna dig dig åt annan pulshöjande aktivitet."

 

"En löprunda - smart motion för vattumän i höst"

 

Vem behöver planera sitt liv när det finns horoskop ???

 

Kram Jenny

Av Jenny - 21 september 2011 07:49

Inte ofta jag vaknar före klockan.

Men helst hade jag velat slippa ställa klockan alls.

Ganska mysigt att smyga upp innan barnen har vaknat och tända i spisen, fixa frukost och sen väcka barnen.

Kanske inte är lika mysigt att ständigt vakna upp till detta eviga regnande !!!

 

Har börjat tyda ett negativt beteende hos min dotter.

Så fort hon inte får sin vilja fram så har hon börjat slåss.

Undrar var hon lärt sig det ??!!

 

 

Nu ska vi snart följa Emil till bussen och sen ska jag och Maja åka och storhandla.

Håller tummarna för att veden kommer i eftermiddag :-)

Då kommer jag inte behöva träna på flera veckor när jag har burit in allt :-)

 

Ha en bra dag !

 

Kramar Jenny

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards