Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 10 oktober 2012

Av Jenny - 10 oktober 2012 20:51

Äntligen har man fått njuta av klarblå himmel och sol !
Att det kom på min lediga dag gjorde ju inte saken sämre :-)
Idag har jag och Maja bakat....både lyckade och misslyckade saker .
Det jag blev mest nöjd med var nog lchf matmuffins.
Såååå goda !
När vi hämtade Emil i skolan var det bara att åka hem och packa badväskan åt Emil , för han skulle med en kompis till kaskad.
Under tiden tig jag och Maja en fika ute i solen .
Nu är det bonde söker fru och sen sängen.

Kramen

Av Jenny - 10 oktober 2012 08:50

God morgon ljuvliga onsdag !
Jag är ledig och har fått sovmorgon till 8:30 !!!!
Vet inte när det hände sist.
Men snart måste jag försöka ta mig upp ut sängen trots en ENORM träningsvärk .
Sprang ju igår för att försöka lindra värken, men idag är den värre än värst.

Igår kväll hade jag tänkt lägga mig tidigt , men så blev det inte ....
Jag fastnade med min nya bok tills klockan va nästan halv tolv och jag inte kunde hålla uppe ögonen längre .

Maja och jag ska ha bakdag idag.
Vi ska testa ett nytt recept och så måste jag fixa nåt till fikat på jobbet imån.

Hoppas ni får en bea dag <3
Kramen

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards