Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 18 november 2012

Av Jenny - 18 november 2012 18:21

Idag har jag haft en härlig slappsöndag.
Rensat Majas garderob är nog det enda vettiga jag har gjort.
Så är det någon som är intresserad av att köpa lite tjej kläder strl 98-104 det finns något som är strl 86 oxå så hör av er!

Annars så har vi kollat på en klassisk film...." tomten är far till alla barnen".
Det är ju bara för bra !
Jag känner att trots all bedrövelse så kommer julstämmningen krypandes.
Maja och Emil bakade lite pepparkakor i eftermiddags och var sams hela tiden :-)

Nu blir det snart middag.
Kotletter i gräddsås, potatis ( till familjen) och blomkål till mig.
Supergott ska det bli .

Sen för vi hålla tummarna för att det ska gå vägen för SAS inatt !!!!

Kramen

Av Jenny - 18 november 2012 18:21

Idag har jag haft en härlig slappsöndag.
Rensat Majas garderob är nog det enda vettiga jag har gjort.
Så är det någon som är intresserad av att köpa lite tjej kläder strl 98-104 det finns något som är strl 86 oxå så hör av er!

Annars så har vi kollat på en klassisk film...." tomten är far till alla barnen".
Det är ju bara för bra !
Jag känner att trots all bedrövelse så kommer julstämmningen krypandes.
Maja och Emil bakade lite pepparkakor i eftermiddags och var sams hela tiden :-)

Nu blir det snart middag.
Kotletter i gräddsås, potatis ( till familjen) och blomkål till mig.
Supergott ska det bli .

Sen för vi hålla tummarna för att det ska gå vägen för SAS inatt !!!!

Kramen

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards