Jenny Gustafsson

Direktlänk till inlägg 3 maj 2013

Resultat + fredag

Av Jenny - 3 maj 2013 07:48

God morgon underbara fredag !!
Sitter här med två ägg och en stor kopp kaffe och njuter av att äta frukost för första gången denna veckan.
Frukosten är en belöning för allt hårt slit denna veckan med träning och pf.
Och den periodiska fastan satte verkligen fart på fettförbränningen ....

-0.8 kg och midjan oförändrad !
Jag är skitnöjd !!'
Nu har jag bara 1.3 kg kvar till mitt stora delmål.
Här om dagen provade jag ett par "riktiga " jeans som jag aldrig använt, men som aldrig blivit slängda .
Om 2-3 cm så kommer jag kunna knäppa knappen :-)
Sist jag provade dom gick dom inte ens över låren.

Nog om vikten .....
Idag är det fredag vilket betyder att det blir städning och träning och sen ska jag njuta av solen.
Vi ska ha gäster imån , så jag får planera middagen oxå .

Kramen

 
 
Ingen bild

Malin

3 maj 2013 11:38

Gud vad bra resultat! Här sabbar jag min bra viktnedgång från förra veckan genom att jag hade kalas i onsdags och ska på kalas på söndag. Men jag stod duktigt på crosstrainern igår, ska även stå idag och imorgon är tanken. Var faktiskt ute och sprang med Lovas mamma i måndags så jag känner mig rätt duktig ändå.
Men gud vad grym du är som kan hålla PF och ändå träna- jag hade dött utan kolhydrater i kroppen!

Jenny

3 maj 2013 12:11

Tack malin !
Det där att du måste ha kolisar är nog ren vana :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 31 december 2014 08:32

God morgon fining! Årets sista dag har precis startat. Har gått upp lite extra tidigt för att hinna med egenträning, pt-kund m.m innan firandet kan börja. Jag har inte hunnit blogga så mycket den sista tiden och det beror på att jag haft en mas...

Av Jenny - 21 december 2014 16:18

Hej fining! Hur har din helg varit?   Ifredags var jag på julbord med jobbet. God mat och trevligt sällskap. Länge sedan jag skrattade sååå mycket :-) Var hemma vid halv ett och stupade direkt i sängen. I går tog vi det ganska lugnt. ...

Av Jenny - 14 december 2014 15:37

Hej fining! Igår var det fullt ös. Först hade vi en lååång lussefrukost hela familjen. Och enligt tradition så ska det vara varm choklad med grädde :-) Sen hade jag ett pass med pt-kund på gymmet och lite egenträning. Hem och packa en väska...

Av Jenny - 12 december 2014 16:22

  Hej fining! Då är det fredag igen och vi har en lång helg framför oss. Ikväll är det jag och barnen som har fredagsmys medans David får jobba.   Idag startade jag dagen med att nå ett stort delmål på vågen. NU har jag bara två kg kvar...

Av Jenny - 6 december 2014 20:19

Hej fining! Det har gått lite mer än en vecka sen jag skrev sist. Tiden har helt enkelt inte räckt till.... Jag har haft provträningar, egenträning en massa planering som tagit den lilla tiden som blivit över... Och som grädde på moset fick jag e...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards