Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 3 juni 2013

Av Jenny - 3 juni 2013 21:34

Haft en skön dag med träning, fix, shopping och pw.
Började med lite mer än en timma på gymmet .
Go känsla när jag gått från 20 till 60 kg i benpress på ganska kort tid :-)
Njöt lite av solen ute på gräsmattan innan deg blev lunch och sen iväg och handla på kungsmässan.
Båda barnen fick det dom ville så dom var nöjda.
Maja två sommarklänningar och Emil ett par skor.
Middag och fix i trädgården innan jag och maja tog en pw på nästan 1.5 timma.
Nu sitter jag och bölar till Biggest loser och snart är det dax för sängen .
Hoppas det blir lite bättre med sömnen än i går natt .
Kramen

Av Jenny - 3 juni 2013 07:46

God morgon soooooliga måndag !
Efter helgens ätande så skriker kroppen efter vardag, träning och strikt kost igen.
Igår var jag så mätt att jag knappt kunde somna, men det gjorde kanske inte så mycket eftersom maja levde rövare mellan 23 och ca 01.
Frustrerande när hon skriker , men kan inte förklara varför.
Nu har jag äntligen fått i mig en kopp kaffe och påbörjat två dagar med pf och just nybörjare jag hur laddad som helst att få åka till gymmet om en stund.
Sen blir det plock och fix och jag ska fortsätta med mitt projekt som jag dragit igång i trädgården .
Skönt att göra nytta och sola samtidigt :-)
I eftermiddag blir det lite shopping.
Emil har precis slitit ut sina skor och maja bara "måste" ha en vit klänning till skolavslutningen .

Nu blir det en påtår......
Önskar er en fin dag <3

Kramen

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards