Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 14 december 2014

Av Jenny - 14 december 2014 15:37

Hej fining!

Igår var det fullt ös.

Först hade vi en lååång lussefrukost hela familjen.

Och enligt tradition så ska det vara varm choklad med grädde :-)

Sen hade jag ett pass med pt-kund på gymmet och lite egenträning.

Hem och packa en väska inför julfesten med Hälsohuset.

Längeseden jag skrattade så mycket :-)

Först körde vi ett pass med dansaerobic.

Och jag som är stel som ett kylskåp ....ni fattar att det kan vara en utmaning bara att rulla med höfterna :-)

Efter bastu och dusch gick vi vidare till Båthuset där vi skulle äta julbuffé.

Jättegod mat och grymt sällskap gjorde kvällen fulländad.


Idag har det varit en slappardag.

Lite förberedande arbete, en lång pw i det uppfriskande vädret och mys .

Precis som det ska vara en söndag.


Nu är vinnarna i min tävling utsedda.

Vinnarna hittar du på hemsidan.... ptjennygustafsson.se


Ha en fortsatt fin tredje advent!


Kramen


Kramen    


Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards