Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 8 december 2012

Av Jenny - 8 december 2012 18:01

Oj oj oj vilken dag det har varit.
Årets julresa med släkten inföll i år på en underbart fin vinterdag.
Resan avslutades här hemma på Grönkulla med middag för hela gänget.
Nu har jag röjt undan och landat i soffan och det är med gott samvete som jag slänger upp fötterna på bordet .
Ska försöka hålla mig vaken för att se Darins kväll i så mycket bättre .
Emil åkte med mormor och moster hem :-)

Kramen

3,5

Av Jenny - 8 december 2012 07:56

Jippi vilken natt :-(
Tyckte jag la mig i god tid efter att ha fått barnen i säng och fixat det sista, men efter det hände det något .
Precis när jag la huvudet på kudden så började både Emil och Maja att prats i sömnen.
Att Emil gör det är ju inte ovanligt, men Maja ....
När jag efter ett par timmars springande , tröstande, vatten hämtande m.m så skulle jag äntligen få sova, men då kom David hem.......
Efter det fick jag sota för att jag hade syndat i potatismos (kolhydrater) tidigare på kvällen.
Magen blev dom en ballong.
Sista gången jag kollade på klockan var den halv fyra !
Men nu är jag uppe och det sista ska fixas inför julresan , barnen ska piggna till och bilen ska packas.
I år blev det i alla fall julväder på vår resa :-)

Kramen

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards