Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 17 december 2012

Av Jenny - 17 december 2012 17:43

Nu sprider sig doften av vörtbröd i huset.
Givetvis lchf :-)
Om nu vädret sviker inför julen så finns det annat som påminner om den kommande helgen.
Kväll är det soffmys med barnen , läxläsning och efter barnen lagt sig blir det lite styrketräning.
Funderar på om jag ska våga mig på att titta på morden i Sandhamn ikväll.
Det finns två saker som talar emot .....1. Jag är ensam ikväll och 2. Det är en aning sent med tanke på att jag ska upp tidigt imån för att åka till gymmet .
Jag får nog suga lite på den karamellen och se hur det blir .
Det är fortfarande ingen som är tränings sugen imån bitti vid 05:30 ??? :-)
Kramen

Av Jenny - 17 december 2012 08:52

Då har första dagen på min sista vecka hos Dooria startat.
Det blev tyvärr inte en så bra start som jag hade tänkt mig .
Läste igår på gymets hemsida att dom öppnar 05:30 .
Bra tänkte jag !
David jobbar mycket kvällar denna veckan och det känns jäkligt surt att träna på kvällarna när barnen är vakna.
Så jag tog mitt pick och pack och drog ner till gymmet i morse .
Först och främst stod det på dörren att det öppnar kl 6 så jag provade att öppna med "taggen" ändå, men det gick inte .
Fick helt enkelt åka hem igen, göra några plankor , duscha och åka till jobbet.
Efter denna dåliga starten så känner jag mig jäkligt låg.

Igår eftermiddag/kväll var inget vidare heller.
Gnälliga och trotsiga barn, lämnade Emil och en kompis på träningen och David skulle hämta upp dom efter sitt "krismöte" på jobbet , men det drog ut på tiden.
Tur att man har goa grannar som kunde rycka ut :-)
Kvällen fortsatte.....jag vill inte bada, jag vill inte lägga mig......
Suck !
Hoppas det blir en lugnare kväll i dag.

Kramen

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards