Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 26 september 2012

Av Jenny - 26 september 2012 20:37

Mitt i den här häktiska dagen så var jag tvungen att stanna upp ett par sekunder.
När vi var i badhuset sa David plötsligt "va du har smalnat av ".
Oj va det den bekräftelsen värmde !!

För en stund sedan fick jag hem en glad och uppspelt son från fotbollsavslutningen.
Han hade fått medalj och autograf av Tobias Hysén !!

Men ny är det bara jag, ett glas vin och några rutor mörk choklad med havs salt .
Kramen

Av Jenny - 26 september 2012 08:27

Hej lediga onsdag !
Startar denna dagen med en liten sovmorgon till åtta.
Tack för det !
Den här lediga dagen kommer gå i 100 knyck från start till mål....
Först frukost bestående av hallon , keso , grädde och lite kaffe efter det.
Lämna på skolan, storhandla på Willys, badhuset när Emil slutat skolan, skicka iväg David till jobbet och den iväg på fotbollsavslutning.
Någonstans där i mellan vore det bra om maten blev uppackad oxå :-)
Tror jag kommer somna väldigt gott ikväll !

Igår verkade det vara värsta babyboom dagen.
Känner/vet tre stycken som fick barn igår !

Hoppas ni for en fin dag !
Kramen

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards