Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 16 juli 2014

Av Jenny - 16 juli 2014 07:01

God morgon !
Det är andra dagen irad som jag är uppe i ottan på semestern.
I går åkte jag , Maja , mamma och Sanna till Gränna över dagen.
Och idag ska jag ha två pt-kunder på morgonen och två på eftermiddagen.
I övrigt kommer denna dagen innehålla lite små fix och bara göra vad vi känner för.
David ska åka till Göteborg för att hämta hem Emil som har sovit hos en kompis.
Dom passar då på att kolla lite på Gothia cup.

För er som undrar hur det gick på varbergsloppet i lördags.....
Det gick inte riktigt som jag tänkt och jag var sjukt besviken på mig själv efter loppet.
Jag hade dom bästa förutsättningarna (förutom värmen) att klara det.
Hade till och med övertalat Henrik (min pt) att springa med och puscha mig, men det gick ändå inte.
Jag tyckte jag låg hyfsat till med bara en eller två km kvar, men sen hände nåt.
All energi tog bara slut och benen kändes som stockar.
Tiden blev 1:01:22 (förra året hade jag 1:01:04).
Är det nu jag ska lägga ner mina lopp ?!?
Eller ska jag bara ändra träningsupplägget ?
Känner själv att den träningen är inget jag klarar på egen hand....

Från ett mål till ett annat......
Ett av mina problem med semestern är att jag brukar tappa både träningen och kosten.
Vilket betyder att det är en låååång väg tillbax när semestern är slut.
Därför har jag som mål att träna regelbundet under hela semestern och att försöka hålla kosten, men att oxå kunna unna mig lite slarv då och då.
Jag har inte kunnat träna nåt på ett par dagar pga en jävulisisk värk i kroppen efter loppet.
Men idag är jag igång igen.
Jag ska ha utepass med mina två första kunder nu på morgonen vilket betyder att jag oxå får röra på mig .
Och sen hoppas jag på ett pass med Henrik innan jag åker till Filipstad till helgen.
Funderar starkt på att ta med mig löparskorna när jag åker .
Brukar inte ha det när jag åker dit, men det känns nödvändigt .

Nä nu är det dag att hoppa i arbetskläderna (träningskläderna) och göra mig klar.

Ha en fin dag !
Kramen

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards