Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 21 juli 2014

Av Jenny - 21 juli 2014 18:48

Hej !
Jag vet att det var ett tag sedan jag skrev.
Har känt att jag inte haft något vettigt att skriva.
Har egentligen inte det nu heller mer än att det är väldigt skönt att vara hemma efter en varm helg i Filipstad .
Tyvärr åkte David och jobbade nästan direkt när jag kom hem, men jag och barnen klarar oss nog tills imån :-)
Sitter på altanen i min ensamhet och njuter av tystnaden efter middagen .
Det blev grillade hamburgare utan bröd idag.
Efter helgen som varit fylld av kakor, tårta och andra kolhydrater kommer jag förmodligen vara den blekfetaste personen på apelvikensstrand imån :-)
Usch !
Mår verkligen inte bra av alla kolhydrater och för lite träning, men samtidigt känner jag att jag ska kunna njuta lite av det "goda " oxå.
Det är en svår balansgång det där.
Men jag är iallafall nöjd med att jag fick till ett träningspass under Värmlandsvistelsen :-)
Både styrka och kondition !
Fick till och med lite träningsvärk efter att ha testat lite nya övningar :-)

Nä , nu får det allt bli en dusch !
Kramen

Tomma gator förbi Wasafabriken i Filipstad :-)

Varför inte skojsa till det lite :-)

På väg hem !!

Lite svalkande medans jag grillade :-)

100% njutning av att vara hemma !!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards