Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 24 september 2014

Av Jenny - 24 september 2014 19:27

Hej fining !
Hoppas du haft en bra dag .
Det har jag :-)
Just nu är det fullt ös på jobbet , men det är samtidigt galet roligt !
Att känna sig behövd och att man är uppskattad för det man gör är en härlig känsla .
Efter jobbet åkte jag hem för att hämta barnen...pussa David hejdå (ses inte förens fredag kväll pga jobb).
Åkte till simskolan med barnen, och efter middag och annat fix så har jag nu landat i soffan framför en sprakande brasa och levande ljus.
Ett litet glas vin är som grädde på moset i min vardagslyx ikväll.

Som du kanske förstår så har jag en träningsfri dag idag....
Det är välbehövligt efter gårdagens tuffa pass.
Träningsvärken har kommit krypandes idag och det har till och med varit jobbigt att lyfta armarna MIT tangentbordet på jobbet :-)
Men det är en go känsla !

Ta hand om dig <3

Kramen

Denna bilden tog jag igår efter ca 45 minuter jogg och 1 timmas pt pass med Henrik !

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards