Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 3 december 2009

Av Jenny - 3 december 2009 11:47

Hej !

Det går frammåt.

Det är redan torsdag !

Stter själv på jobbet idag.

Min kära kollega (närmsta) är i Osby idag.

Så här sitter jag .....

Men som tur är så e det lunch snart och det är tur för magen börjar kurra.

 

Imorse var jag uppe vid 04:00 och "skickade" iväg David till Tysklad.

Sedan kunde jag inte somna om den sista timman jag hade kvar, men det var varmt och skönt att ligga kvar i sängen.   

Hoppas han kommer hem med något gott till mig !

 

Så ikväll är det jag och barnen hemma.

Hoppas att Emil har blivit piggare än vad han va imorse.

Fortfarande sviter efter sprutan, stackarn   

Funderar på att dra fram träningscykeln när barnen har somnat.

Det är ändå bara skit på tv idag.

Kanske ska få till en maskin tvätt oxå.

Det tråkiga med att inte ha maskinen inne är att det är väldigt stor risk att jag glömmer hänga tvätten.

 

Åh jag höll nästan på att glömma.......jag kunde inte hålla mig från vågen imorse och tänka sig......den visade ner 0,5 kg på bara ett par dagar !

 

Nä snart dax !

Det blir lax i dag oxå :)

 

Kram på er !

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards