Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 11 december 2009

Av Jenny - 11 december 2009 20:11

Hej på er !

Jag vet att jag har varit röten på att skriva det sista,

men jag lovar att ajg ska bättra mig.

Ikväll sitter jag ensam framför tvn.

David är och julpysslar med grabbarna (väldigt manligt)  

Emil sitter inne på sitt rum och tittar på Albert & Herberts julkalender.

Och lilla Maja sussar så gott i sitt lilla prinsessrum   

Ikväll är det idolfinalen som gäller och givetvis ska Erik vinna !

 

Från och med måndag ska jag jobba för två i en vecka.

(I) åker på semester imån !

Katastrofalt tråkigt för mig.

Känns inte riktigt rimligt att jobba för två med tanke på att jag lärde mig hennes grejer för bara ett par dagar sedan.

Mycket ansvar vilar på MINA axlar !

 

Ikväll är det julfest på jobbet och åter igen är jag inte med.

Har inte varit med sedan jag började på Dooria (synd)   

Hoppas ialla fall att dom får en kul kväll !

 

Har idag bestämt vad jag ska ha som nyårslöfte !

Jag SKA gå ner ivikt.

Inte bara för att jah behöver utan oxå för att bättra på mina chanser att bli .........!

Det är inget jag sticker under stolen med.

Det är min största önskan just nu   

 

Imån är det familje mys och fika till melodikrysset.

Sedan bär det av till Kungsbacka för dom sista julklappsköpen !

Tyvärr slipper jag inte ifrån städningen imån efter som vi ska ha Familjen Kjellgren på middag    !

 

Hoppas ni får en lika bra helg som jag tänker ha !

 

Kramar till er alla !

JeGu

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards