Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 4 december 2009

Av Jenny - 4 december 2009 12:46

Hej på er !

När jag vaknade imorse kände jag "åh vilken bra dag detta kommer bli".

Men det höll inte isig så länge.

Det räckte bara jag kom till dagis med barnen.

När jag lämnar tidigt så är vi alltid där först och lika så idag.

Men det dröjde inte länge innan det kom in en annan mamma och hennes två killar .

Och hon börjar gnälla om huruvida jag stänger grinden eller inte.

När jag kommet först så finns det inga barn där och då stänger jag inte grinden förens jag går ut igen.

Tacka fan för att jag stänger den när jag lämnat

Men det verkade hon inte fatta.

När jag kom till jobbet skulle jag läsa av min mail och fick ett tråkigt besked som har hängt över mina axlar hela dagen.

En vän har blivit lämnad..............

Gud va tråkigt och ledsamt detta är !

Kan inte riktigt beskriva med ord hur ledsen jag blev när jag läste det.

Hoppas verkligen för hennes och barnens skull att hon kommer över det så fort som möjligt och att hon förstår hur mycket hjälp och stöd hon har oss alla nära och kära !

Men det är lätt för mig och säga.

Hoppas verkligen att jag aldrig hamnar i den sittsen.

 

Du finns i mina tankar V !    

 

Nu får jag göra en sista kraftansträngning på jobbet innan det är dax att åka hem och förbereda inför morgondagen.

Har så mycket att göra så det kanske inte är någon ide att gå och lägga mig !   

 

Kram på er alla och hoppas ni får en bra helg !

 

JeGu

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards