Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 6 april 2010

Av Jenny - 6 april 2010 08:39

Hej mina vänner !

Efter många försök att ta mig in på bloggsidan så har jag äntligen lyckats.

Har fastnat framför datorn allt för länge denna morgonen.

Idag står det lite städning och bakning på schemat.

Vi väntar fint besök från Mickelboda idag :)

I går bakade vi bröd och idag blir det kladdkaka.

Undra vilket som är godast ?

 

Imån är det dax att börja jobba lite efter två veckors sjukskrivning.

Kommer säkert gå jätte bra.

Skönt att det inte blir hela dagar utan bara fram tills lunch.

 

Nu har vi en tvåmans show här hemma.

Maja i sina små trosor och Emil showar för mig med diverse konster :)

Kunde varit lite bättre väder så man kunde vara ute lite oxå.

Det är bara dimmigt och grått utanför fönstret.

 

Igår fick jag ett ryck efter jag hade bakat brödet.

Jag fick för mig att jag skulle rensa bort trasiga leksaker från Emils rum och det slutade med en full sopsäck !

Inte konstigt att man knappt kunde ta sig in i hans rum.

I Majas rum fick jag ihop en kasse med babyleksaker.

Skulle behöva rensa ut bland mina kläder oxå eftersom jag inte kommer i ens hälften !

Sen min depression började så har jag lyckats gå upp ca 4 kg  även om jag har ätit bra och sprungit tre till fyra ggr i veckan.

Den ekvationen går inte riktigt ihop eller ?

 

Nä nu får jag nog klippa navelsträngen med datorn och sätta igång.

 

Hoppas ni får en bra dag !

 

Kramar Jenny   

 

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards