Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 15 april 2010

Av Jenny - 15 april 2010 10:08

Hej mina vänner !

 

Idag är jag lite seg.

Emil blev hastigt förkld och fick feber igår,

och i morse när jag vaknade kände jag av halsen och lite snuva.

Hoppas bara att det stannar där.

När jag pratade med Emil för en stund sedan så lät han lite piggare, men han brukar vara pigg på dagen och sen mot kvällen så kommer det oftast komma tillbaka.

 

När jag slutar idag vid lunch så bär det av mot Varberg.

Önskar att det hade varit under trevligare omständigheter , men man kan ju inte bestämma allt.

Jag ska först åka och löpa mig lite lunch och sen ska jag på möte på Varbergshälsan med arbetsgivare, psykoterapeut och läkare.

Det är inte så att jag jublar direkt.

Jag hoppas att det inte blir allt för långdraget så jag kan åka hem snabbt.

 

Och imorgon är dte äntligen fredag IGEN !

Bara man har passerat onsdagen så går dagarna ganska fort.

 

Hoppas ni får en underbar dag i solen !

 

Kramar Jenny   

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards