Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 30 april 2010

Av Jenny - 30 april 2010 10:49

Hej mina vänner !

 

Idag är det Valborg eller oxå en helt vanlig fredag om man så vill.

Igår kväll målade jag färdigt taket i hallen och det känns idag.

Min höger arm är alldeles konstig.

Men efter ångerna av färgen och ett glas vin så somnade jag gott alldeles för sent dock !

Idag ska listerna målas, men tyvärr kan jag inte sätta upp alla eftersom vissa bitar av väggarna ska tapetseras (vilket år som helst).

Men det är ialla fall så pass klart att jag kan sätta upp klädhängaren igen.

Är ganska trött på att ha ytterkläderna på kökssoffan.

I går satte jag och Maja ihop sandlådan som barnen fått av farmor och farfar.

NU håller jag bara tummarna att David har oljat in den tills jag kommer hem idag !

 

När jag kommer hem idag ska jag slänga i mig lite lunch och sen bär det av på lite stavgång med Vippetoria (som Emil sa när han va mindre).

Efter det kommer mamma, C-G och Sanna med barnens andra överraskning denna veckan.

En gungställning.

Sen är det fredagsmys !

 

Efter som David ska jobba inatt så ska jag och Maja förja med Emil till årets första forbollsträning imån.

Sen ska jag köra barnen till mamma som ska passa dom lördag till söndag.

Tack mamma   för att du ställer upp !

 

Nu får det bli sista rycket för idag (på jobbet)

 

Hoppas ni får en bra Valborg !

 

Kramar Jenny   

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards