Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 7 juli 2010

Av Jenny - 7 juli 2010 21:38

Hej mina vänner !

Nu är jag helt slut och borde lagt mig för länge sedan. Men efter som barnen har vänt dygnet lite så ville dom inte gå och lägga sig förens tidigast nio.

 

I eftermiddags hittade david en vilsen hund i våran trädgård, som vi inte kände igen.

Vi ringde runt och hörde oss för ,men ingen visste någon hind som vard borta.

David ringde t.o.m polisen.

Efter ca 4 timmar gjorde vi en villd chansning och ringde till en bonde som bor ett par km bort.....och det var deras hund !

Hunden hade gått emot ett elstängsel och fått en stöt och sprungit därifrån.

Men dom hade inte letat efter den.

Lyckligt slut som tur va och Ronja var väldigt nöjd när hon fick springa fritt i sin egna trädgård igen :)

 

Imorgon hoppas jag blir en lugn dag.

Känner mig lite sliten.

Har planer på att ta en härlig promenad innan frukosten.

Det är så skönt att starta dagen med en promenix dels för att man piggnar till, men oxå för att jag behöver inte ranta runt som en tok på eftermiddagen för att få ihop mina steg.

 

God natt  och sov sött !

 

 

Kramar Jenny   

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards