Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 27 juli 2010

Av Jenny - 27 juli 2010 13:23

Hej igen !

Sitter i stugan och väntar på att Maja ska vakna efter sin lilla lur.

Kunde inte ha henne sovandes ute i vagnen pga alla reaplan (myggor).

Är hur nöjd som helst att jag köpte myggmedel på apoteket förut, för det kommer att behövas.

Ikväll ska vi grilla och mysa och imorgon ska vi på vandring till hemligt ställe.

Förra året blev det en vandring med vatten upp till knäna, hoppas verkligen att vi slipper det iår.

Men det verkar som om onsdagen är den enda dagen som ska bli kanon väder denna veckan.

 

Köpte en träningstidning förut som jag har läst samtidigt som jag har druckit en liten öl (det är ju semester), men det känns som om dom två sakerna inte riktigt hör ihop :)

 

Ha en bra dag !

 

Kramar Jenny

Av Jenny - 27 juli 2010 07:43

God morgon mina vänner !

Kan inte påstå att detta varit den bästa natten jag haft på länge.

Starare den sämsta.

Lilla Maja har levt rövare, men hon har ändå hållt sig torr :) och det väger ganska tungt.

Men hur som helst så är det skönt att vara på semester även om det inte är något varmt ställe där man bara ligger på stranden och dricker drinkar.

I Åre kan man mysa med två av våra vänner, dricka rödvin och äta god mat.

På tordag fyller David år och jag vet fortfarande inte vad jag ska köpa.

Har en tanke, men den kan jag inte skriva här eftersom det ibland händer att han läser min blogg :)

Nu ska jag ta mig in i duschen och sen blir det frukost med familjen innan vi ska anta dagens utmaningar.

 

Hoppas ni får en bra dag !

 

Kramar Jenny

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards