Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 20 juli 2010

Av Jenny - 20 juli 2010 21:18

Hej mina vänner !

Vet att jag inte skrivit på länge nu , men jag har helt enkelt haft fullt upp.

Igår var vi hos Sofia och Jörgen och klippte Ronja.

Hon ser ut som en liten råtta istället för en stor dunboll :)

Jag säger bara lille Jonathan !

Gud så söt han är !

Det kommer bilder vid ett till fälle när solen inte är på himlen.

 

Idag har vi målat brädor, städat, jag har oljat altanen m.m

Och nu sitter jag och avnjuter en kall GT.

Ska strax gå ut och sätta mig på trappan för att få lite syre innan vi ska gå och lägga oss.

Men våra barn delar tyvärr inte samma tanke.

Emil tjatade precis hål i huvudet på David så han bara var "tvungen" att spela en fotbollsmatch på PS2 och Maja ligger numera i våran säng och sjunger !

Vad händer med dom små när semestern börjar ?!

 

I helgen som va så var vi i Varberg hos mina svärföräldrar.

Vi tittade på "raggarbilarna" som Maja och Emil kallar det.

Emil fick den stora möjligheten att flyga flygplan över Varberg.

Han var stolt som en tupp :)

 

Imorgon hoppas jag att Fredrik dyker upp för att hjälpa oss att snickra.

 

Idag flyttar en av mina närmsta och få vänner ifrån Sätila.

Jag kanske inte hade sagt så mycket om det bara hade varit ett par mil, men 90 MIL !!!?

Det är ju inte så att man hälsar på över dagen på en kaffe direkt.

Men som tur är så ses vi snart igen efter som jag och min fina familj ska åka och hälsa på dom nästa vecka !

 

Hoppas ni sover gott och drömmer sött !

 

Kramar Jenny

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards