Jenny Gustafsson

Alla inlägg under september 2011

Av Jenny - 14 september 2011 08:20

Igår kväll var jag och Maja portade från tvn pga hockeypremiären.

 

              

Vi fick roa oss själva på bästa sätt :-)

Pusselläggning på köksgolvet.

Och givetvis så ville Molla vara med :-)

 

Kramen   

Av Jenny - 13 september 2011 07:20

Idag är det verkligen ingen ide att fixa nån frisyr innan man kommer till jobbet :-)Herregud va det blåser och värre ska det tydligen bli !Det började ta i redan igår när jag var ute och sprang .Har så himla ont i min käke.Inatt kändes det nästan som tandvärk, men nu värker det på hela ena sidan.Vet inte om det beror på att jag har bitit ihop inatt eller om det kan vara bus ärret som jag känner av.Hoppas det mojnar tills imån, för då ska våra knutbrädor förhoppningsvis komma på plats :-)ikväll blir det promenad och bokläsning eftersom tgm är upptagen pga hockeypremiären.Kramen 

Av Jenny - 12 september 2011 12:51

Är så sugen på att testa det nya gymmet .Problemet är ju att gymkort har en förmåga att vara jäkligt dyra :-(Det blir till att panta många burkar om jag ska lyckas .Skönt att kunna springa på löpband när det är skit väder eller gå på någon gruppträning.Jag VILL ha !!!!

Av Jenny - 12 september 2011 06:56

Det går mot mörkare tider....Imorse var det mörkt när jag skulle åka till jobbet och det har det inte varit innan.Det verkar som om det ska vara uppehåll idag....wow :-)Jag började klippa gräset igår eftermiddag, men då var det fortfarande ganska blött.Hoppas David kan klippa färdigt idag .Idag blir det första löparpasset på två veckor.Ska bli skönt att komma igång igen :-)Kramen

Av Jenny - 11 september 2011 09:07

Söndagmorgon och regnet står som spön i backen !

Har jag nämnt hur trött jag är på detta regnandet ?

Hade sett fram emot en promenad, fixat i trädgården m.m

Men är väl inte meningen att man ska få något gjort på utsidan.

Hade en tanke om att jag skulle pallra mig iväg till Hälsohuset och träna när det ändå är gratis :-)

Men undrar om jag får tummen ur....

David ska följa med Emil till simskolan och jag och Maja får väl städa lite.

Hoppas innerligt att Felix är hemma i eftermiddag, för Emil börjar få abstinens efter flera dagar utan lek :-)

 

I gårkväll kollade vi på Mia Skäringers "Dyngkåt och hur helig som helst".

Att man kan skratta så mycket åt en person som berättar om sitt bitvis väldigt tragiska liv.

Tyvärr var det ganska sent, så det sista satt jag nästan och höll upp ögonlocken.

Kanske är åldern som gör att jag inte orkar vara uppe så länge längre :-)

 

Vill oxå passa på att gratulera min kusin Andreas som fyller år idag !!

Grattis Adde   .

 

Kramar Jenny

Av Jenny - 10 september 2011 15:59

Nu är vi hemma efter den hårda bowlingmatchen.

Känns lite pinsamt att man ska behöva slita hårt för att vinna över barnen :-)

Men jag klarade av en andra plats till slut och som bonus blev jag av med en nagel :-(

Skit va ont det gjorde !!!!

Efter två timmars bowling så somnade barnen som stockar i bilen på hemvägen.

Nu sitter grabbarna och kollar på fotboll på tv (väldigt viktigt).

Själv väntar jag på middagen !!

 

Missa nu inte "Dyngkåt och hur helig som helst" med Mia Skäringer i kväll på svt.

Den är skit bra !!!!

 

Kramen !

Av Jenny - 10 september 2011 07:53

God morgon underbara lördag !

I dag hade vi allt för morgonpigga barn....Emil vaknade 06:30 !!!!

När man väcker barna på vardagarna så är dom jätte trötta, men på helgerna ....då vaknar dom tidigt !

I dag ska vi åka till stan och bowla.

Men efter som det tydligen är någon viktig match på tv så kan vi inte ta bussen, för då hinner dom inte hem i tid :-)

Undrar vem som ser fram mest emot att bowla........dom vuxna eller     barnen :-)

Men först måste vi svängen om Rävlanda för att kolla till Polly.


Har tömt kameran nu på morgonen så hoppas att ni uppskattar både lite nostalgi och nya bilder :-)


  Maja står och väntar på att Emils buss ska komma :-)


  Emil väntar på skolbussen.

Verkligen bussigt att dom kan fixa en riktig hållplats till våra barn !!!


      Hon, han det :-) Vår älskade katt !


  Mammas nya pärla !

Barnen har döpt den till Snoppen med tanke på regnr :-)


    Medalj och min löpartröja från midnattsloppet !


    Våra söta barn   

Bilden på båda barnen är tagen 05:45 innan vi åker till dagis/fritids :-)


     Min lillasyster :-)

Hon var inte så liten i starten !!!!


  

Vår lilla kille !


Kramar Jenny

Av Jenny - 9 september 2011 20:22

Det är fredagkväll och vi har ätit hemmalagad pizza.Nu bakas det surdegsbröd, dricker ett glas vin och kollar på Dobidoo.Vi har även planerat en mysig morgondag i Göteborg med underbaraste familjen <3Önskar alla en bra helg !!!Kramen

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards