Jenny Gustafsson

Alla inlägg under september 2011

Av Jenny - 9 september 2011 11:32

Äntligen fredag igen !!!Vi har precis ätit tårta på jobbet.Hatar verkligen när en bra kollega ska tackas av.Nu vill jag bara hem och starta upp helgen med familjen.Emil har bestämt att vi ska göra pizza ikväll :-)Ikväll ska jag oxå baka bröd med surdeg .Ska bli kul om man märker någon skillnad .Kanske borde testa på familjen som äter mest bröd :-)Imorgon vill jag äta en riktig brakfrukost.Vill testa att göra amerikanska pannkakor, men jag har inte hittat nåt bra recept.I helgen ska jag passa Polly oxå.....den odågan :-)Nä jag får nog försöka göra lite mera nytta innan lunchen !Kramen

Av Jenny - 8 september 2011 07:52

God morgon !Redan torsdag igen...det är inte klokt va veckorna flyger förbi.Det är knappt två månader tills jag ska på ladies night, ca tre månader tills vår årliga julresa och lite mer än tre månader till jul !Varje måndag morgon känns veckorna hur långa som helst, men hux flux så är det helg igen :-)Är ganska seg idag ....Låg och pratade alldeles för länge med mannen min i går kväll, men det var mysigt <3i morse ställde jag mig på vågen......-1.5 kg på fyra dagar utan att träna en minut !!!Den ända förändringen som jag gjort är att äta mindre portioner, men dum som man är så tar jag väl igen det i helgen :-)Hade en väldigt mysig dag med Maja igår.Vi tittade på film, ritade, bjöd mamma på lunch och följde Emil till och från bussen.Skönt med sådana lugna dagar i bland.Ha en bra dag !Kramen

Av Jenny - 7 september 2011 07:32

Onsdag igen....skönt !Men det är grått och ganska tungt.Tur att mamma kommer hit på lunch :-)Snart ska jag och Maja följa Emil till bussen.Hoppas det kan hålla upp den lilla stunden!Jag gillar verkligen hösten, men det behöver ju inte spöregna som det bort det sista.Tror faktisk att jag ska tända en liten mysbrasa när vi kommer hem igen.Maja har bestämt att hon ska städa sitt rum idag, så det kan bli spännande att se resultatet:-)Hon säger att rummet måste vara fint tills mormor kommer.Kram Jenny

Av Jenny - 5 september 2011 09:21

Man kan lugnt säga att det är en grå måndag !Regnet bara vräker ner och det verkar som om det ska vara så här i flera dagar.Idag är jag trött, ledsen, arg och uppgiven.....Hoppas det blir ändring på det snart!!Tar en massa onödig energi.Nu längtar jag hem till soffan och den nya boken som jag har börjat på.Kram Jenny

Av Jenny - 3 september 2011 08:12

God morgon fina lördagsmorgon !

Det är nog första lediga dagen på länge som jag inte riktigt har något projekt.

Känns väldigt konstigt faktiskt.

Vi ska bara till mamma och fika lite, men annars ingenting.

Förmodligen kommer jag bli en aning rastlös, men det botas med lite löpning :-)

Kanske börja höstfixa i trädgården...

Sätta upp lite foton på väggarna.....

Usch va konstigt det blev !

Måtte det hända något oplanerat idag :-)

 

Ha en skön lördag !

 

Kramen

Av Jenny - 2 september 2011 06:56

Vilken kylig morgon !Min första tanke i morse när jag vaknade var....hade jag varit ledig så hade jag tänt i spisen och bara suttit där och myst.Det är väl bara att inse att hösten är på ingång.Hösten kan ju vara väldigt mysig med mörker, elda i spisen, levande ljus m.mSåg att vår stora Björk hade börjat skifta färg....Ikväll blir det fredagsmys med mina två små .Tyvärr är det inget roligt på tv, så kanske en liten spel och mys kväll....Ha en bra dag mina vänner .Kramen

Av Jenny - 1 september 2011 08:25

Åh va skönt !!!Har varit på första massagen efter semestern :-)Känner mig som en geleklump ....Mer än vanligt ska väl tilläggas :-)Nu drar vi igång dagens arbete !Ha en bra dag 

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards