Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 4 juli 2011

Av Jenny - 4 juli 2011 11:36

Det jag trodde skulle bli en lugn och skön natt med obruten sömn...Jag finner knappt ord för hur dåligt jag har sovit inatt !Först kunde jag inte somna för att det var för varmt.Sen låg jag och tänkte på barnen och hur dom har det.Sen började Molle springa runt och leka som en tok !Tror jag somnade någon gång vid halv ett och klockan ringde vid fem :-)Konstigt nog är jag inte så trött som jag trodde att jag skulle bli.Ikväll eller rättare sagt eftermiddag börjar jag min första ensamma eftermiddag denna veckan med en go löparrunda. Kan bara inte bestämma mig vart jag ska springa.Kanske ner om sjön .... kan nog vara lite svalare där.Sen ska jag grejja lite innan jag tillsist ska landa i soffan framför Allsång på Liseberg innan jag ska lägga mig .Kommer kännas mycket konstigt att inte ha någon hemma .Tur att jag har Molle .Kramen 

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards