Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 2 juli 2011

Av Jenny - 2 juli 2011 19:37

Nu är vi hemkomna från Signes 1 års kalas i Kållered.Som vanligt när man kommer dit så är det en massa god mat !Nu sitter vi på altanen och dricker något kallt och gott och hoppas att det snart blir svalare :-)Hoppas ni får en bra kväll Kramen

Av Jenny - 2 juli 2011 08:47

Det som skulle blivit en skönt morgonpromenad i solskenet blev en tung löparrunda i spöregn !

Men det var ganska skönt ändå....tills jag kom hem och började frysa som en tok.

Tinade ganska fort med en varm dusch :-)

Ganska grå lördag än så länge.....kanske jag kan få gjort något inne idag.

Skulle behövas !!

Imorgon ska mina små åka till Varberg.

Sönsdag till onsdag.

Nu tänker ni.....åh vad skönt att Jenny och David ska vara barnlediga i ett par dagar och bara mysa och ha det hur bra som helst.

Men nä !!

Jag ska jobba två hela dagar och David jobbar kväll :-)

Taskig planering måste jag säga.

Så resultatet blir ca 4 timmar hemma samtidigt per dygn och dom timmarna är mitt i natten :-)

Nu får det bli en kopp kaffe innan jag börjar röja lite.

Kalas i eftermiddag oxå....

 

Kramar Jenny

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards