Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 31 juli 2011

Av Jenny - 31 juli 2011 21:55

Idag har jag varit på svindlande höjder och tvättat vindskivorna.Inget som jag skulle vilja göra dagligen :-)Imån ska jag måla det mesta av det som är kvar och sen är det bara att hålla tummarna på att någon vänlig själ vill hjälpa oss att snickra färdigt det sista .....Jag har iallafall gjort vad jag har kunnat äve om jag önskar att jag hade kunnat göra färdigt huset själv!Ska nog krypa ner i soffan en stund innan det är dax för sängen .I morgon drar jag igång med träningen igen....och det kan behövas :-)Från det ena till något helt annat......Jag vet att ni är ganska många som läser min blogg ,och det hade varit så himla kul om flera hade komenterat det jag skriver.Tack på förhand  .Kramen !!

Av Jenny - 31 juli 2011 09:35

Ljuvliga morgon !!

I går kom vi hem ifrån Varberg.

Födelsedags"barnet" tror jag var ganska nöjd med tanke på att han kom hem med en sån darttavla som han önskade sig :-)

Många skratt och mycket god mat .

Men det var ändå skönt att komma hem igår.

I går var det stenhårda dartspel och mys med familjen.

Och nu sitter jag och Maja på altanen och bara tar det lugnt.

Hade varit skönt att åka och lägga sig på stranden , men jag känner att jag måste måla oxå.

Imorgon börjar jag den sista semesterveckan :-(

 

Kramen   

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards