Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 9 augusti 2011

Av Jenny - 9 augusti 2011 19:18

Nu är löpning och middagsbestyren klara och jag kryper med gott samvete ner i soffan.Tittar på Leila bakar :-)Hon bakar goda cupcakes.... snacka om att läska mig själv :-)Men helt otroligt nog så är jag inte sugen.Ikväll ska jag och David kolla på Åsa-Nisse filmen.Har hört att den ska vara skit dålig, men jag vill se den ändå.Hoppas bara jag kan hålla mig vaken :-)Kram 

Av Jenny - 9 augusti 2011 07:11

Trodde jag hade ställt klockan på fel tid i morse när den ringde.Det var mörkt och ruggigt.Fick med en gång sån höstfeeling.Kanske inte är så kul att få det i början av augusti.I går när jag kom hem så körde David iväg Emil till ett kalas och jag och Maja tog en väldigt kort sväng ut i skogen.Men när till och med Maja hade konstaterat att det inte fanns nån svamp , så gav vi upp och tig en löparrunda i stället.Men den lilla fröken blir ju inte lättare direkt.Jag var så mör i axlarna och armarna när jag kom hem :-)Det kanske inte är den ultimata vagnen att springa med heller .Sen tog vi det lugnt resten av kvällen.Emil var supernöjd efter bowlingkalaset :-)Hoppas jag piggnar till snart !Kramen 

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards