Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 10 augusti 2011

Av Jenny - 10 augusti 2011 20:35

Oj vilken dag !

Det har varit fullt ös från morgon till kväll :-)

Först var jag ute och staplade om veden.

Då hittade jag den här....

  För den som inte ser vad den föreställer så kan jag säga att det ser ut som en stövel !

 

Och min hjälpreda var ....

  Molle :-)

 

Efter lunchen drog vi till Borås !

Till barnens stora glädje hamnade vi här...

                    

 

Vi fick med oss två svettiga barn när vi åkte hem :-)

Och det uppskattades verkligen att moster Sanna åkte med.

 

Nu ska jag strax krypa ner i min goa säng, för jag är sjukt trött efter denna underbara dag !

 

Natti natti   

Av Jenny - 10 augusti 2011 08:44

Jaha då var man ledig igen :-)

Skönt !

Tur att jag var uppe tidigt, för jobbet ringde vid 8:20.

Idag har jag stela ben och ömma magmuskler.

Spelar ingen roll hur mycket jag har stretchat,, men förmodligen beror det på att jag har sprungit tre dagar i rad.

Efter löpningen igår testade jag ett nytt träningsprogram som jag har laddad ner i telefonen.

Funkade väldigt bra med tanke på hur ont i magmusklerna jag har idag:-)

 

Idag ska det göras iordning i vedskjulet, för vilken dag som helst kommer det 5 kubik ved.

Tur att man har en sån bra svärfar som fixar och donar ibland :-)

Och förhoppningsvis så blir det inget regn så att jag kanske hinner klippa gräset.

 

När jag och Maja var i skogen här om dagen så tog jag den här bilden !

  Min lilla svampplockare :-)

 

Jag har en till bild på min fina lillasysyter, men tyvärr är bilden på fel håll och med mitt tekniska sinne så lyckas jag inte vrida bilden.

  

 

Kramar Jenny   

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards