Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 7 augusti 2012

Av Jenny - 7 augusti 2012 10:10

Jag har säkert berättar om det brev som jag fick från skolan innan semestern.
Det stod att Emil åtta år inte skulle få åka skolbuss längre, för att vi bor för nära skolan.
Varför kan dom inte skippa deras löjliga avståndstabeller och istället titta på vad barnen har för väg till skolan ?
Vissa har ju lämpligare väg att gå på än andra.
Nä då är det upp till varje förälders ansvar att se till att ens barn kommer tryggt till skolan.
Detta betyder oxå att många kommer att starta sina bilar för att köra sitt barn till och från skolan.....
Och vår kommun som är sååååå mån om miljön !!!
Eller hur ?!?!
Nu har jag skickat ytterligare ett mail till ansvarig där jag oxå skrev att dom gärna fick svara via mail, då jag inte alltid är tillgänglig på telefon....och vad är det första dom gör ????
Dom ringer !!!!!!
Jäkla nötter :-(
Skönt att få ur sig lite agressioner ibland...hoppas bara att det gör lite nytta oxå .

Av Jenny - 7 augusti 2012 07:56

Även idag ringde klockan 04:35 och det var dax för en runda med stavarna.
Resultatet blev....
En sönderskavd häl och dyngsura kläder efter det gigantiska skyfallet som kom när jag hade en km kvar.
Igår kväll kände jag verkligen av saknaden efter kolhydrater.
Huvudet höll på att sprängas så jag gick och la mig tidigt.
Ikväll kommer moster med familj hem och grillar med oss :-)
Och imån är det ledig onsdag!!!!
Ska hjälpa mamma att köra mera skräp till tippen.
Kramen

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards