Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 10 augusti 2012

Av Jenny - 10 augusti 2012 08:26

Efter ytterligare en skit natt så tog jag mig en powerwalk innan jobbet.
Skönt att få rensa hjärnan .
Men det börjar kännas ordentligt att jag inte sovit.
Går runt som i en dimma.
Sitter på helspänn inför det samtal som man önskar att ingen borde få.
Men förr eller senare kommer det...FY!!
Ikväll ska vi till ett par vänner och grilla.
Skönt att få tänka på något annat för en stund.
Imån blir det ev shopping med Maja , lillasyster och ev mamma.
Emil och David drar iväg med fotbollslaget till Torestorp på cup.
Hoppas ni får en fin fredag <3
Kramen

Av Jenny - 10 augusti 2012 08:25

Efter ytterligare en skit natt så tog jag mig en powerwalk innan jobbet.
Skönt att få rensa hjärnan .
Men det börjar kännas ordentligt att jag inte sovit.
Går runt som i en dimma.
Sitter på helspänn inför det samtal som man önskar att ingen borde få.
Men förr eller senare kommer det...FY!!
Ikväll ska vi till ett par vänner och grilla.
Skönt att få tänka på något annat för en stund.
Imån blir det ev shopping med Maja , lillasyster och ev mamma.
Emil och David drar iväg med fotbollslaget till Torestorp på cup.
Hoppas ni får en fin fredag <3
Kramen

Av Jenny - 10 augusti 2012 08:25

Efter ytterligare en skit natt så tog jag mig en powerwalk innan jobbet.
Skönt att få rensa hjärnan .
Men det börjar kännas ordentligt att jag inte sovit.
Går runt som i en dimma.
Sitter på helspänn inför det samtal som man önskar att ingen borde få.
Men förr eller senare kommer det...FY!!
Ikväll ska vi till ett par vänner och grilla.
Skönt att få tänka på något annat för en stund.
Imån blir det ev shopping med Maja , lillasyster och ev mamma.
Emil och David drar iväg med fotbollslaget till Torestorp på cup.
Hoppas ni får en fin fredag <3
Kramen

Av Jenny - 10 augusti 2012 08:25

Efter ytterligare en skit natt så tog jag mig en powerwalk innan jobbet.
Skönt att få rensa hjärnan .
Men det börjar kännas ordentligt att jag inte sovit.
Går runt som i en dimma.
Sitter på helspänn inför det samtal som man önskar att ingen borde få.
Men förr eller senare kommer det...FY!!
Ikväll ska vi till ett par vänner och grilla.
Skönt att få tänka på något annat för en stund.
Imån blir det ev shopping med Maja , lillasyster och ev mamma.
Emil och David drar iväg med fotbollslaget till Torestorp på cup.
Hoppas ni får en fin fredag <3
Kramen

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards