Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 2 januari 2013

Av Jenny - 2 januari 2013 19:56

Då har jag bakat bröd, knäckebröd och stekt pannkakor till familjen.
Eftersom det inte är speciellt lchfvänligt så har jag hoppat över dessa goda frestelser.
Och idag faktiskt utan problem ! :-)
Nu blir det mys i soffan i väntan på Fjälbacka morden.
Kommer förmodligen att ångra mig djupt att jag kollar på det själv , men någon gång ska jag väl klara det :-)

Kramen

Av Jenny - 2 januari 2013 14:25

Dagens träning är gjord !
1 timma intervaller på bandet och 30 minuter styrka .
Skönt att känna att man börjar få lite mera energi :-)
Nu blir det en skvätt kaffe efter lunchen medans bröddegen jäser .
Underhållningen för stunden består av Maja som spelar smurfwii.
Sen har Maja en önskan om knäckebrödsbak.

Kramen

Av Jenny - 2 januari 2013 10:01

Ställde klockan idag för att försöka vända tillbaka tite på dygnet.
Det funkade på migoch Emil , men Maja Dover fortfarande som en stock :-)
Vaknade upp till ett ispalats ländes det som.
Tur att man kan värma sig med en sprakande brasa och en stor kopp kaffe innan det blir en sväng till gymmet.
Nån som ska med ??
Imån har jag bokat in mig på mitt livs första poweryoga pass.
Kan bli hur spännande som helst :-)

Kramen

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards