Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 7 januari 2013

Av Jenny - 7 januari 2013 20:17

Då har jag varit på årets första spinningpass och även det bästa jag varit på.
Spinning light är precis vad mina knän klarade av.
Nu blir det en smoothie och soffmys !

Imån kör vi igen :-)
Kramen

Av Jenny - 7 januari 2013 20:17

Då har jag varit på årets första spinningpass och även det bästa jag varit på.
Spinning light är precis vad mina knän klarade av.
Nu blir det en smoothie och soffmys !

Imån kör vi igen :-)
Kramen

Av Jenny - 7 januari 2013 09:02

Det är en väldigt grå måndag som jag och barnen vaknar upp till.
Fick ställa klockan idag för att försöka vända tillbax dygnet för dom små.
Dag är det även dagen med stort D.
Dagen då jag egentligen skulle vara tillbax på jobbet efter ledigheten.....om jag bara hade haft nåt att gå tillbax till.
Dagen då jag bestämt mig att göra en nystart med träning och lchf.
När jag hade gjort första vägningen och mätningen i morse så blev jag otroligt förbannad på mig själv.
Hur kan man behandla sig själv och sin krop så illa ?!?!
För stunden brukar det låta...."belöning"....."jag går ändå inte ner i vikt"...m.m.
Men det måste vara slut med det nu !
Första delmålet är om två veckor och jag har ett inplanerat "slarv" med måtta när vi åker till fjällen.
Jag tänker inte skriva ut min vik och mitt mått idag , eftersom jag själv inte har förlikat mig med resultatet ännu, men så mycket kan jag säga att det var inte bra :-(
Nu tar vi nya tag !
Vet att det är många där ute som tar tag i sitt liv nu efter jul och nyår.

Om ni ger er till känna så kan vi peppa och stötta varandra till ett bra resultat.

Nu ska kaffet drickas, handlingslistan skrivas och dagis ringas innan vi ska i väg och handla.

Kramen

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards