Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 10 januari 2013

Av Jenny - 10 januari 2013 18:20

Ha ha ha ......
Ni som läste det tidigare inlägget kanske fick er ett gott skratt :-)
Det var givetvis låren jag frös om !

Kramen

Av Jenny - 10 januari 2013 17:47

Vilken dag det har varit idag.
Sol, snö och vind.....
På förmiddagen var vi ute och gick en timma och jag kände knappt mopeden efteråt pga kylan.
Men ikväll blir det ingen boxning för min del.
Mitt knä värker och skriker efter vila :-(
Ska till gymmet imån fm och hoppas att det känns lite bättre då, men löpning blir det inte.

Nu vankas det middag !
Pannbiff, gräddsås , (potatis till familjen ) och sallad till mig .
Ikväll ska jag nog trösta mig med lite lchf kladdkaka medans grabbarna kollar på hockey.


Kramen

Av Jenny - 10 januari 2013 07:54

God morgon träningsvärk !
Träningsvärken kom som ett brev på posten idag :-)
Härlig känsla .
Nu är morgonens ägg+smör mos uppätet .....bara kaffet kvar.
Underbart att fortfarande vara så motiverad som jag trots allt fortfarande känner mig.
Brukar ju tappa sugen efter bara ett par dagar , men inte denna gången .
Inte ens David kunde läska mig med alladinasken igår kväll :-)

Idag ska vår stora kille "simtestas" på kaskad med skolan.
Ska bli kul oh se vad dom säger .

Måste ut och hämta ved nu och sen ska barnen iväg och jag ska dra med mig mannen ut på en pw :-)

Ha en bra dag !
Kramen

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards