Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 4 december 2013

Av Jenny - 4 december 2013 07:51

God morgon regniga onsdag !
Inatt har jag frusit som en tok.....IGEN !

"Kära tomten !
Jag önskar mig ett nytt fönster till sovrummet och lite isolering till golv och tak"
Tack på förhand !

Vad är det för speciellt med barn och påklädning/klädval ??
Varje morgon är det värsta kriget med maja , för hon är aldrig nöjd med det man tar fram till henne.
Och hon ska definitivt INTE ha jeans !
Hur kommer tonåren bli om det redan är så här ?!?!

Idag har jag en släng av träningsvärk.
Det var längesedan !
Ska tillbax till gymmet idag efter barnen är lämnade .
Känner mig taggad att träna , men framför allt vet jag att jag måste för både psyket och min allmänna ork.
Konstigt nog brukar alltid min energi sina strax innan jul.
Vet inte varför ???
Dom närmaste veckorna är noga planerade och det krävs mycket energi.

Dax att dra igång dagen !

P.s Grattis mormor på namnsdagen <3

Kramen

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards