Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 10 december 2013

Av Jenny - 10 december 2013 07:50

God morgon !
Har sovit som en stock inatt (när jag väl somnade).
Märkte inte ens när David kom hem inatt.
Inte konstigt att jag var trött iofs...
Gårdagen var jobbig as hell !
Mina känslor åkte berg och dalbana och jag gick från total uppgivenhet till skratt på några minuter och så höll det på nästan hela dagen.
Förbannat jobbigt och energikrävande.
Har verkligen andra viktigare saker att lägga min energi på.

Sitter med en rykande kopp kaffe nu och tittar på vårt datumljus eftersom jag inte kan titta ut pga mörkret.
Inser precis att vi snart är halvvägs till jul !
Vart tog första delen av december vägen ??

Blev ingen handling igår....
Tar igen det idag.
Så när barn och grannbarn är lämnade på skola/dagis så drar jag till Willys .
Blev heller inte mycket till träning igår....
Några styrkeövningar framför tvn när barnen hade somnat.
Det närmsta jag kommer träning idag är nog när jag sitter i receptionen på gymmet :-)

Dax att dra igång dagen och bege sig ut i det växlande vädret.

Kramen

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards