Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 20 december 2013

Av Jenny - 20 december 2013 07:46

God morgon underbara fredag !
Äntligen är det fredag igen och vi drar ner lite på tempot.
Helgen ger lite extra tid med nära och kära utan stress.
Lite stress går väl inte att undvika denna helgen eftersom det snart är jul, men inte på samma sätt som på vardagarna.
Och idag går även Emil på jullov :-)
Det är bara David som inte får någon längre julledighet, men när han väl är lite ledig efter jul så åker jag iväg.
Taskig planering eller ?!?!

Fredag = vägning och städning.
Vikten står fortfarande och pendlar + - 0.5 kg vilket jag just nu är väldigt nöjd med.
Har hittat en slags balans.

Emil har länge haft ett önskemål om att få gå hem själv efter skolan.
Men ni som vet vilken väg han har att gå kanske förstår min oro?
Jag har sträckt mig till att han ska få gå en bit idag och att jag går och möter honom på halva vägen.

Funderade lite igår.....
Jag följer ju statistiken här på bloggen varje dag och antalet besökare har nästan dubblats den sista tiden.
Skulle vara lite kul att veta vilka det är som läser.
Kommentera gärna med namn och vilken ort du bor på och kanske vad du tycker om det jag skriver :-)

Ha en härlig fredag !
Kramen

Inget lovande juliväder direkt :-)

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards