Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 21 oktober 2011

Av Jenny - 21 oktober 2011 19:03

Äntligen fredagsmys och helg :-)Har precis haft ett mycket intressant samtal med Telia.Det slutade med att en tekniker ska komma ut för tredje gången på måndag och en kredit på 2400:-.F-n om inte det fungerar efter det !!Då kommer jag inte vara lika lugn nästa gång jag ringer.Nu ska vi försöka kolla på lite barnprogram förhoppningsvis utan störningar.Laddar inför morgonens barnkalas och efter det mys hos moster Anni och Pelle i Åsa på eftermiddagen <3kramen !

Av Jenny - 21 oktober 2011 05:35

Äntligen är det fredag igen !Igår satt vi och kollade på Robinson.Och jag tror inte jag har skrattat och gråtit så mycket under ett och samma program på evigheter.Först fick jag gråta en skvätt för att dom fick telefonsamtal från sina familjer och sen fick man ett ordentligt skrattanfall efter Olas underbara komentarer när det var hans mamma som ringde och inte hans barn :-)Imorgon ska Maja på sitt första barnkalas utan storebror.Är detta ännu ett tecken på att hon börjar bli "stor" ??Tiden går fort !Men innan jag kan ta helg så blir det ett sista ryck på jobbet, sen bär det av hem till familjen<3Det är bara ikväll som David är hemma.......resten av helgen jobbar han :-(Nä nu måste jag piffa till mig innan jag ska ta racerbilen och styra mot Kungsäter .Ha en bra dag !Kramen <3

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards