Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 25 oktober 2011

Av Jenny - 25 oktober 2011 20:03

Hemma efter en hysterisk eftermiddag!Åkte för att hämta barnen och sedan vidare mot Viktväktarna, men riktigt så blev det inte.När jag kommer till fritids så får jag ett kuvert i min hand innehållande Emils glasögon.Jippie !!Hämtade Maja på dagis och sen flänga iväg till optikern, för att få beskedet att det kanske inte går att laga glasögonen !Åhhh :-(Sladdade in på parkeringen lagom i tid för att glida upp på vågen för att få ett 0 resultat !!!Hade värdens snällast barn som satt som ljus nästan hela tiden.Fick sjunga Sean banan hela vägen hem från Örby för att hålls barnen vakna vilket jag lyckades med.Kommer in i huset .....18 grader och en krossad lampa !Hmmm inte riktigt min dag eller ???!Nu har jag sjunkt ner i soffan och ska plöja ett par avsnitt av Varuhuset innan sängen kallar.Kram

Av Jenny - 25 oktober 2011 12:28

Tisdag och vägningsdag !Men just nu ser det ut som om jag får skippa väg ingen och istället åka och hämta barnen.Det var ju meningen att mamma skulle hämta, men Sanna har fått skyhög feber igen och ska eventuellt till läkaren.Hoppas verkligen att hon blir bättre snart!Tror verkligen att jag har lyckats bra den här veckan och då vill jag ju gärna ha det på pappret oxå :-)I helgen ska vi på kalas så nästa veckas resultat kanske inte blir lika bra .Bara att knata på ett par timmar till :-)Kramen

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards