Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 22 oktober 2011

Av Jenny - 22 oktober 2011 19:15

Idag har det varit mycket ös blandat med mys :-)Först var Maja på barnkalas där det var fullt ös.Sen mellanlandade vi hemma en stund med lunch innan David åkte till jobbet och jag och barnen åkte till Åsa .Där fick vi god fika och mysigt samtal.Dock blev vistelsen något högljud, men trevligt :-)När vi kom hem sa jag till barnen att jag skulle göra köttfärssås, men det passade tydligen inte.När jag frågade vad dom ville ha så fick jag "brieost på skogaholmsmacka " till svar :-)Det är riktiga gourmander jag har till barn !Nu sitter vi på var sitt håll.....Emil kollar på fotboll på tvn, Maja tittar på film i Emils rum och det som fanns kvar för mig var antingen städning eller att titta på Varuhuset på datorn :-)Svårt val.......nä !Så nu blir det Varuhuset fram tills Fångarna på fortet börjar :-)Hoppas ni får en mysig kväll !Kramen<3P.s Fick en ganska intressant kommentar på gårdagens inlägg ang Telia :-)

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards