Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 4 oktober 2011

Av Jenny - 4 oktober 2011 20:51

Då var vägningen gjord efter första veckan med viktväktarna och resultatet blev............-2 kg !!

Trodde inte det skulle sluta på så mycket.

Men nu måste jag klara mig på egen hand ett par veckor efter som jag inte har möjlighet att gå på ett par gånger.

Tyvärr :-(

Men jag ska ialla fall klara att gå ner mera.

Jag har ett första mål som är -6 kg tills jag ska på ladies night.

Det kommer bli tufft, men jag ska mer än försöka.

 

Nu har jag suttit och kollat på två avsnitt av Varuhuset.

Fick låna den dvd boxen av Pernilla.

Där kan man snacka om nostalgi :-)

 

Snart dax för sängen.

Natti och sov så gott   

 

Av Jenny - 4 oktober 2011 12:25

Redan tisdag igen !För en vecka sedan skrev jag in mig hos Viktväktarna och idag är det dax för vägning igen.Jag har ju fuskvägt mig hemma för att se om det händer något.Och det har det gjort!Hoppas bara att deras våg är lika "bra" som min :-)Om jag hinner så meddelar jag resultatet ikväll.Imån är det ledig mysdag med lilla Maja.Kram

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards