Jenny Gustafsson

Alla inlägg under oktober 2012

Av Jenny - 25 oktober 2012 08:56

Vilken start på dagen.
Otroligt låg när jag vaknade idag och är fortfarande :-(
Kommer till jobbet och får veta att det går magsjuka!
Urk :-(
Har nu spritat skrivbordet, tangentborden m.m och håller tummarna.

Kramen

Av Jenny - 24 oktober 2012 09:02

Kyckling, ägg, fiskbullar......
Sitter och skriver handlingslistan och dricker kaffe.
Det är nästan så att jag behöver en kudde att sitta på idag, men för övrigt så har jag ingen direkt träningsvärk efter gårdagens spinningpass.
Idag blir det ingen träning (kors i taket).
Det är så mycket annat som behövs göras och ikväll ska jag bara ta det lugnt.
Nä jag får nog förflytta mig till soffan istället och skriva färdigt min lista.
Barnen har stängt in sig på sina rum, så det är bara jag , kaffet och en sprakande brasa.
Skön start på dagen :-)
Kramen

Av Jenny - 23 oktober 2012 20:42

Jag har precis överlevt mitt första spinningpass på ca 13 år !
Tog ett kort pass på 30 minuter, men det var lagom .
Imån kommer ja ha otroligt ont i mina lår och ....ja nån annanstans :-)
Jag har fått ett barn av två i säng .
Ser fram emot lite slappar tid i soffan innan jag oxå ska gå och lägga mig .

Tack mina underbara barnvakter <3
Kramen

Av Jenny - 23 oktober 2012 09:03

Efter gårdagens besked så är jag väldigt glad att det är träning ikväll så jag får en möjlighet att rensa bland alla tankar .
Tack mamma för att du passar barnen ikväll <3
Men först ska det jobbas ett par timmar till.

Kramen

Hmm

Av Jenny - 22 oktober 2012 19:47

Av Jenny - 22 oktober 2012 18:48

Efter en jobbig dag på jobbet med tråkiga besked fick jag för mig att jag skulle baka ett nytt bröd.
Dom ser inte ut som på bilden, men barnen verkar gilla det.
Nu blir det slappa isoffan för hela slanten!

Kramen

Av Jenny - 21 oktober 2012 20:26

Försov oss....
På en halvtimma satt jag och Maja i bilen på väg till simskolan .
Go fika hos mamma .
En snabb intervallrunda i regnet.
Lek med Maja .
Städning , dusch av barn, fotbollsträning .
Det sjukaste av allt är att jag ställer mig och städar ur skafferi och frys halv åtta en söndagkväll !!
Nu sover mina små hjärtan och jag kryper ner i soffan och kollar på Solsidan innan jag ska krypa ner brevid en snarkande maja :-)

Kramen

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards