Jenny Gustafsson

Alla inlägg under oktober 2012

.

Av Jenny - 19 oktober 2012 21:04

Så sant !
(hoppas bilden kommer med )

Av Jenny - 19 oktober 2012 07:43

Äntligen dax för frukost !
Idag blir det keso, blåbär och en skvätt grädde.
Och givetvis en balja kaffe för att väcka hjärnan :-)
Kramen

Av Jenny - 19 oktober 2012 06:12

Då var det äntligen fredag igen .
Känner mig som om jag var på världens fest igår.
Men jag var ju bara och tränade :-)
Och det känns idag !
Ska bli spännande att se om det blir lika jobbigt att styra bilen idag som det var på vägen hem igår.
Kan varmt rekomendera TRX passet.
Har även bokat in mig på spinningen imorgon , men om träningsvärken blir värre i armarna så kommer jag inte att kunna hålla i styret.

Passar på att gratulera min fina moster och gudmor på födelsedagen.
Grattis prussi <3

Ha en härlig fredag <3

Kramen

Av Jenny - 18 oktober 2012 19:00

Hade planerat en go tv kväll i soffan , men tji fick jag.
Som vanligt när det är hockey så blev jag portad från tvn.
Då flög fan i mig och jag bokade in mig på mitt första pass på gymmet !
Ikväll blir det TRX .
Det ska bli väldigt spännande efter som jag inte har inte en aning om vad det är :-)
Vad har jag gett mig in på ?!?!?!

Kramen

Av Jenny - 18 oktober 2012 12:34

Har en period känt att det mesta har tagit emot.
Gå upp ur sängen, laga mat ....det mesta av deg vardagliga.
Humöret är som värsta berg och dalbanan.
Låg när jag vaknar, arg för minsta lilla , lycklig med barnen.
Försöker planera saker bara för mig , men känner oftast ett motstånd eller så blir det inget av olika anledningar.
Någon som känner igen sig ?
Tycker hur som helst att det är j-ligt jobbigt !
Kramen till er .

Av Jenny - 18 oktober 2012 12:33

Har en period känt att det mesta har tagit emot.
Gå upp ur sängen, laga mat ....det mesta av deg vardagliga.
Humöret är som värsta berg och dalbanan.
Låg när jag vaknar, arg för minsta lilla , lycklig med barnen.
Försöker planera saker bara för mig , men känner oftast ett motstånd eller så blir det inget av olika anledningar.
Någon som känner igen sig ?
Tycker hur som helst att det är j-ligt jobbigt !
Kramen till er .

Av Jenny - 17 oktober 2012 06:43

God morgon lediga onsdag !
Har möjlighet till en lång och välbehövlig sovmorgon , men vad händer ?!?!
Vaknar 05:40 och kan inte somna om.
Har legat i snart en timma och lyssnat på barnens lugna och fridfulla andetag när dom sover sött .
Men nu ger jag upp !
Tänder i spisen , gör lite te och njuter lite till av tystnaden.

Igår "jobbade" jag mitt första pass på hälsohuset.
Inga större katastrofer inträffade och jag träffade mer folk än vad jag gjort på dom tre åren jag har bott här uppe i skogen :-)
Nybakat jag bara få tummen ur och boka in mig på lite träningspass oxå !!

Hoppas ni får en fin dag <3

Kramen

Av Jenny - 16 oktober 2012 09:05

Jag var helt säker på att det var fredag idag när jag vaknade, men kom snabbt på att det "bara" var tisdag.
Har även idag druckit ljummet kaffe på morgonen .....smakar inget vidare.

Ikväll ska jag vara i receptionen på Hälsohuset för första gången.
Känner på mig att nåt kommer gå fel.
Skulle inte förvåna mig heller :-)
Lite pirrig känns det .
För mig känns det som ett stort steg.

Håll tummarna för mig !
Och till er som ska träna ikväll .... .Vi ses!!!!!!

Kramen

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards